2013. február 25., hétfő

Köszönetnyilvánítás!

Sziasztok kedves olvasóim! A blogom eléggé ellaposodott , ezért arra gondoltam itt a vége.
Szerettem volna nagyon sok váratlan fordulatot , helyzetet, de úgy érzem azok akik eddig olvasták ,egy bizonyos vita miatt biztosan nem fogják tovább olvasni. Sajnálom én is bolond voltam. De minden okkal történik,biztosan meg van ennek is az oka. Akartam folytatni ezt a blogot úgy hogy egy másik blogból tudtátok volna meg ennek a végét és történését, de nem tudom olvasná e valaki. Köszönöm azoknak akik eddig velem tartottak. Nagyon fog hiányozni ez a blog,mellette a drága állandó olvasóim és kommentelőim.Köszönöm nektek a sok-sok bátorítást és kedvességet. Hiányozni fogtok. Kívánom mindenkinek aki blogot ír,és annak is aki nem Legyetek nagyon sikeresek az életben! Mindenre képesek vagytok,bármit eltudtok érni amit csak akartok, a legfontosabb hogy higgyetek saját magatokban! :)) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése