2013. január 14., hétfő

2.fejezet : 1.rész : Váratlan hívás.

Elérkeztünk ide is a 2.fejezethez. Köszönöm azoknak akik végig velem voltak az egész 1.fejezet alatt, és azoknak is akik most kapcsolódtak be.Néha elgondolkoztam azon miért is írom a blogom, rájöttem hogy miattatok és amiatt mert amikor írok teljesen kikapcsolok, mintha máshol lennék.Ez fantasztikus érzés. Ezért is folytatom ,remélem továbbra is velem tartotok. Sokat számít a véleményetek , ezért ha tehetitek valamilyen módon fejtsétek ki  a tetszéseteket vagy a nem tetszéseteket , mert érdekel! Köszönöm nektek!:)



Max szemszöge : 


 Most tudtam meg hogy Amira elment, pedig az esett több mint egy hónapja történt,de az okát nem mondták el a srácok. Annyira sajnálom, ő volt nekem az a lány aki mindig mosolyt tudott csalni az arcomra ,még a legrosszabb napjaimon is. Akinek mindent elmondhattam ami csak a szívemet nyomta, mindig meghallgatott és mindenre volt egy okos biztató tanácsa. Neki köszönhetem hogy újra a régi vagyok, annyi mindent el szeretnék neki újságolni .
-Haloooo?- szólt bele a telefonba.
- Amira el se hiszem hogy felvetted Max vagyok.Mi újság veled? Hiányzol már, a hatalmas lelkifröccseid főleg!
- Maaaax, olyan jó hallani a hangod végre! 2 nap is kevés lenne, annyi minden történt velem az elmúlt egy és fél hónapban. Képzeld jelenleg Los Angelesben élek anyuval. Utazók vele mindenfele amerre csak ő megy.
Éppen egy turnén stylist egy remek bandánál, meséltem nekik rólatok és azt mondták ismernek titeket és jóban vagytok.
- Kik is ők?-kérdeztem lepődötten .
- Big Time Rush! 1 hét van hátra a turnéjukból , én nagyon élvezem ezt a folyamatos pörgést .Éppen itt van velem 3 napja Shannon ,ami azért meglepő mert senki sem tudta anyunk kívül hol vagyok. Persze most már te is tudod.Nagyon élvezem az új életem. Lehet itt fogok letelepedni. Van már munkám is ,a srácok összes koncertjén megörökítem a legjobb pillanatokat.- Amira hangján hallatszott mennyire boldog.
- Igen , ők tényleg jó srácok. Azért remélem nem cserélsz le minket rájuk! A munka pedig fantasztikus hiszen mindig imádtál fényképezni, emlékszem megörökítettél szinte minden egyes pillanatot. Örülök hogy minden rendben van veled és boldog vagy!Itthon a többieknek nagyon hiányzol és aggódnak érted. Kérlek legalább csak hívd fel őket és tudasd velük hogy minden rendben van veled.
- Látod Max te is tudsz az embernek fantasztikus tanácsokkal szolgálni! Megfogadom a tanácsod és még ma felhívom őket!Köszönöm igazán jó barát vagy. De én eleget beszéltem már! Te jössz mi van veled?Mindent tudni akarok!!!-izgatottan mondta Amira.
- Képzeld teljesen más lettem, megváltoztam és lenyugodtam . Mind ezt egy fantasztikus lánynak köszönthetem akibe beleszerettem.A neve pedig Valerie.
-iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii- síkitott a fülembe.
- Áúúúúcs, azért megsüketülni nem akarok- együtt nevettünk
- Max ez fantasztikus, annyira boldog vagyok, hogy boldog vagy!Most úgy megölelnélek!Telefonos ölelés, tárd ki karod- hallatszott Amira hangján , tényleg örül a boldogságomnak, és ez nagyon jól esett.
- óóóó, bszki már ennyi az idő? Most mennem kell, mert én megyek érte a munka helyére ,ígérem még hívlak. - légy jó, de néha rossz kislány.
- Alíg várom hogy újra beszéljünk , vigyázz magadra Max! Imádlak, szió.


Amira szemszöge :

El se hiszem hogy Max felhívott nagyon feldobódtam . Nagyon boldog vagyok hogy végre rátalált a nagy szerelem. Remélem sokáig fog tartani a kapcsolatuk Valerievel. Én is teljesen új életet kezdtem itt Amerikában. Randizgatok és rengeteget bulizok. Végre tényleg olyan az életem mint egy átlagos 18 éves lánynak. Persze emellett nagyon sokat gondolok az angliai kis  családomra és végre úgy érzem ideje beszélgetnem velük. Már nem rágódom a múlton mivel elmúlt. Örülök hogy a legjobb barátnőm és a 'bátyuskám' boldogok együtt. Jayről nem tudok semmit ,de ahogy én őt ismerem biztosan nem magányos drága göndörkém. Shannon is sokat mesélt az otthoni változásokról. Mind az 5 fiú éli a saját életét és csak a stúdióban találkoznak persze azért időnként csinálnak közös programokat ,de mindenki elvan a saját párjával. Jaynek az utóbbi időben állítólag alkalmi barátnői voltak, akik kihasználták hogy hírességgel van dolguk.Milyen undorítóak. Tehát ő sajnos még nem találta meg az igazit.
- Majd annak is eljön az ideje.- mosolyogva mondtam Shannonnak. - olyan boldog vagyok hogy itt vagy velem-öleltem olyan szorosan amilyen szorosan csak tudtam.
- Még én milyen boldog vagyok hogy itt lehetek veled, látom hogy boldog vagy és minden rendben . Hiányozni fogsz remélem minél előbb találkozunk .-most mennem kell mert 2 óra múlva indul a gépem haza.-Szeretlek drágasáág!
- Shannon ne sirass meg folyton, imádlak nagyon és igen hamarosan találkozunk!
- Nagy öleléééééééééééés!- kiáltottuk egyszerre.
Szia Shannon- integettem neki, és néztem ahogy elhajt vele a taxi.


-Kicsim , hol vagy? - itt vagyok kint, szipogtam.
- Mi a baj édesem , te meg miért sírsz ? - aggódott anya .
- Minden rendben  , csak hiányoznak a többiek, nagyon!-öleltem jó szorosan anyut.
- Ashleeeeeeey, rohant ki a négy idióta BTR tag.Jól vettük fel ezeket?- mutogattak a felsőjükre, olyan viccesen adták magukat elő ,hogy én is nevettem rajtuk, belőlük mindig árad a jó kedv és a vidámság. Mindig mosolyt csalnak az arcomra.
- Jóól Carlos, tökéletesen mutat rajtatok srácok.- nevetett egy nagyot anyu.
- Amira, minden rendben ? - kérdezték egyszerre.
- Most hogy itt vagytok bolondok, így már minden.- mosolyogtam rájuk.
- Remek! Csoportoooooos öleléééés.- kiáltották.

Mindenki készen állt az utolsó előtti állomásukra. Remek este volt. A srácok remek showt csináltak.
Holnap után lesz a turné záró koncert. Nagyon izgatottak vagyunk.Fergeteges bulit akarnak csapni a koncert után aminek az elő készületére engem kértek meg. Holnap a pihenőnapom helyett szervezhetem az ő magán bulijukat. De nem baj , örömmel teszem, ha ezek a srácokat nem ismerem meg valószínűleg depressziós lennék. Ők áttudtak segíteni a nehéz idő szakon.


Elvonultam a szobámba ,arra a nyugis helyre ahol senki sem zavar, gondoltam fel hívom göndörkémet.

- Igen, ki az ?-szólt bele egy női hang.
- Jay-t keresem , esetleg ott van?
- Most sajnos nem tudom adni, túl elfoglalt.-válaszolta a női hang és letette a telefont .......













2 megjegyzés:

  1. Oké, erre nem számítottam! :D Kíváncsivá tettél! Siess a kövivel ♥

    VálaszTörlés
  2. Borzalmasan jo!!! Imadom.<3 sokat fejlodtel es csak igy tovabb.:)) hamar a kovit.:)<3

    VálaszTörlés