2012. december 8., szombat

10.rész : Otthon.

Sziasztok! Mint láthattátok a szereplőim és a blogom is új külsőt kapott ! Az előző bejegyzésben írtam is hogy miért, és mutattam nektek pár blogot melyeket érdemes olvasni! Ha még nem láttátok volna nézzétek meg ;)Jó olvasást, köszönöm hogy vagytok nekem :)!




Pár kép az új házunkról , ami egy igazi luxus villa.Csodálatos, és az is hogy a fiúk egy kicsit sem szálltak el, remélem mindig is ilyenek maradnak. Egyébként ezt a házat Josh-tól és a Managerüktől kapták jutalomként.


























Amióta a fiúkhoz költöztünk nagyon sok minden megváltozott.
Pontosan már 3 és fél hete nem mozdulok ki itthonról,sajnos nem tudok a fiúkkal menni sehova. Rosa és Shannon mindenhova kisérik a fiúkat, amíg Josh vigyázz rám. Egész nap fekszem, vagy ülök a tv elött . Hiányzik a mozgás hiányzik anyu, és a legjobb barátnőm társasága. Amióta velem a balesett történt inkább Nathan-nel tölti az ideje 90% -át a többit pedig az iskolába.Rosa elhanyagol, viszont Jay és én egyre jobb barátok leszünk, nagyon sokat beszélgetünk és hülyülünk együtt, ő tényleg foglalkozik velem, de semmi több,úgy érzem ő a legjobb fiú barátom. Nathan is néha néha rám néz, törődik velem, jól esik hogy szeret,és hogy a kicsi húgicájának hív. De ő most jobban el van foglalva azzal hogy felszedje drága barátnőmet. A többiek nem nagyon érnek rá, Tom minden egyes fotózásra elkíséri modell kedvesét Shannont.Shannon-nal minden nap beszélek, nagyon imádom és ha csak 20 perce van akkor is meglátogat. Siva ideje nagy részét Nareeshával tölti ,akit én még nem ismerek. Max pedig éjjel -nappal a menőbbnél menőbb klubokat járja és ha néha hazatalál akkor is matt részeg és egész nap alszik.

Eltudtam intézni szerencsére hogy levelezőn végezhessem addig a fősulit amíg nem tudok járni , így meglesz a félévem.Anya nagyon hiányzik nagyon keveset tudok vele beszélni, mert a nap 24 óráját munkával tölti.
De itt van nekem anyu vőlegénye Josh aki nagyon sokat foglalkozik velem.
Nagyon szeretem Josht nagyon sokat vagyok vele és Jay-el .
Folyamatosan szórakoztatnak és mesélik a hülyeségeiket, és untatnak a régi filmekkel. .Persze vannak komolyabb pillanataik is.Josh azt is elárulta hogy már szervezik az esküvőt , azt is hozzátette arra azért figyelnek, hogy addigra meggyógyuljak ,és hogy a saját lábamon menjek. Még azt is elmondta hogy szeretne közös gyereket anyával. Erre igazán felcsillant a szemem, nagyon örültem, mondtam is neki hogy jöjjön ide mert megakarom ölelni.

Pontban délben hívott anyu .

-Szia ,én kicsi kincsem! Hogy vagy édesem?-éreztem anyu hangján hogy mosolyog.
-Anyu úgy örülök hogy hívtál, nagyon hiányzol, nagyon szeretlek! Meg vagyok, sok minden változott körülöttem , de a lényeg hogy ne aggódj, jó helyen vagyok.
-Tudom kicsim ott vannak neked a barátaid ,és már csak 1 és fél hónap és látjuk egymást édesem!Nagyon hiányzol ! Nagyon várom már az esküvőt, persze csak azután lesz miután 100% felépültél szívem.-mondta anya majd letette.-szia kicsim,puszi rohannom kell- szöveggel.

Gondolom valakinek sürgős ruha problémája volt.
Anya elmesélt sok apró részletet az esküvőről  , azt is hogy nagyon kevés embert fog hívni,csak azokat akik igazán fontosak neki.

Max rontott be a szobámba - most kivételesen józan volt -
Hozzak valami kaját Amira,vagy inni,vagy valami mást amire szükséged van ?-meglepődtem hogy ezt pont Max kérdezi.
-ooo, Max ez igazán kedves , köszönöm,perpillanat nincs semmire szükségem.Nagyon köszönöm hogy te is törödsz velem- villantottam egy hatalmas mosolyt , amin meglepő módón Max is elmosolyodott, majd  bejött hozzám és átölelt leült mellém a kanapéra és elmondta a napi teendőiket.
Elmondta hogy 2 órácskára el kell menniük ,addig átjön hozzám és végre megismerhetem Siva barátnőjét, Nareeshát. Később majd hazajön Siva is, de a többiekkel csak este jönnek haza.
Max nyomott egy puszit a homlokomra-amin megint meglepődtem- talán tényleg kedvelnek a fiúk és nem haragszanak ,hogy így rájuk telepedtem- rohant  a többiek után valamilyen interjúra.
Megcsörrent a telefonom Rosa volt az.
- Szia barátnőm, mi újság ? Hogy vagy ma ?-kérdezte vidám hangon.
- Szia Rosa, köszönöm meg vagyok , hiányzol! -elszomorodva mondtam mert visszagondoltam régen milyen elválaszthatatlanok voltunk, de most a lábam a suli, és egy kicsit Nathan is közénk állt.
- Este megyek és össze vissza foglak ölelgetni!
- Azt hittem suli után rögtön jössz haza.- Igen tudom , de Nathannel elmegyünk egy palacsintázóba.-Áh, értem megint a drága bátyókán van a háttérben, oké jó szórakozást most mennem kell, szia Rosa.-Majd letettem, persze elégérdekes indokkal mivel járni sem tudok, remélem vette a lapot hogy kicsit haragszom. De bízom benne hogy minden a helyére kerül, tudom mennyire fontos neki a suli. Nathannek pedig ő, de állítólag mindketten  csak barátnak tekintik a másikat. Mindegy az ő dolguk.

Fél óra múlva hallottam egy kedves hangot aki hangosan köszönt és kiabálta hogy megjöttem.
-Itt vagyok a nappaliba-majd belépett az ajtón egy gyönyörű nő,még nekem is tátva maradt a szám.
-Szia Amira, Nareesha vagyok -adott egy puszit az arcomra, olyan közvetlen velem mintha ezer éve ismernénk egymást.
- Hoztam neked egy kis boldogsághormont!-nyomott a kezembe egy hatalmas tábla csokit.
- O köszönöm !Most pont erre volt szükségem- mosolyogtam rá.
- Esetleg van még valami amire szükséged lenne- érdeklődött Nareesha.
- Csak arra hogy most itt legyen valaki mellettem.- kicsit szomorúan mondtam , mert hiányzik pár ember.
- Mesélj nekem nyugodtan, mi nyomja a lelked, engem tényleg érdekel!- ölelt magához Nareesha.
- Köszönöm hogy ilyen kedves vagy hozzám! - Úgy érzem mostanába amióta szinte semmit se  csinálhatok csak itthon ülhetek kezdek kicsit magamba zárkózni, és mindenkit elveszíteni magam körül.A fiúkat is idegesebbnek látom , próbálnának segíteni de nem hagyom , és elég frusztráltnak tűnnek, nem szeretnék a terhükre lenni.
- Hidd el nekem senkinek se vagy a terhére, hiszen ugy hallotam hogy lett egy legjobb fiú barátod Jay személyében!  Amikor Nathannel beszélek telefonon , ő mindig olyan kedveseket mondd rólad, és olyan boldog hogy  egy család lettetek, és tényleg úgy tekint rád mintha a húga lennél.És én még csak most ismertelek meg de mondhatom hogy a mi barátságunk egy örök barátság kezdete!Már most nagyon kedvellek . Mindenki nagyon szeret téged és a barátnődet Rosa-t is , ezt hidd el nekem drágaság.Apropó ő most hol van? -érdeklődött.
-Rosa most iskolában van.-feleltem majd rögtön megjegyezte :  ha már itt tartunk -Maradjon kettőnk közt de Nathan mostanában állandóan róla beszél, nagyon jól ismerem Nathant és szerintem napról napra jobban beleszeret ebbe a lányba .Én nagyon féltem Nathant mert sokszor volt már így és utána felültették szegényt. Te mit gondolsz működne ez kettőjük között? - kérte ki a véleményem Nareesha.
-Biztos vagyok benne ,  Rosa nagyon törödő személyiség főleg azzal akit igazán skedvel,ő biztos nem tőrné össze Nathan szívét, szerintem csodás párt alkotnának. - feleltem ,majd magam is megdöbbentem hogy ezt válaszoltam, de nekem mindig is fontos volt hogy a hozzám közel tartozók boldogok legyenek.
-Csak nem rólam van szó lányok - táncolt be a nappaliba Siva- egyébként megjöttem!
-Ne aggódj rólad szó sem eset- közeledett Siva felé Nareesha - majd lehelt egy gyengéd csókot barátja ajkaira.
 Csak néztem őket és mosolyogtam rajtuk , ők ketten tökéletes  párt alkotnak , náluk szebb párt még nem is láttam. Elgondolkodtam rajta hogy vajon egyszer valakivel én is leszek e ilyen boldog?
- Milyen volt az interjú?-kérdeztem Sivatól
- ooo fantasztikus, képzeld  Amira valahonnan megtudták hogy lakik nálunk 2  lány . És az interjú 90%-ában rólatok kérdezősködtek. Nathan elmondta hogy a mostoha tesója vagy, Jay azt hogy a legjobb barátja, én azt hogy egyszerűen imádlak azóta amióta betemettetek a hóba, Max pedig hogy mindig remek tanácokat adsz.Még azt is elmondtuk hogy most egy jó ideig nálunk fogsz lakni a barátnőddel . Mindenki meglepődve nézett ránk hogy milyen felelösség teljesek is tudunk lenni, hogy  elvállatuk mi figyelünk rád, és segítünk amiben csak kell. - miután ezt Siva elmondta, ránéztem Nareeshara aki mosolygott és kacsintott egyett.
Gondolom  azért, mert reméli hogy rájöttem nem vagyok a fiúk terhére.
Annyit beszélgettünk fel se tűnt ,hogy már 7 óra.

- Drágáim éhesek vagytok?-jött ki a konyhából Nareesha.

- Uuu igen jól esne valami vacsi!-jegyeztük meg egyszerre Siva-val.

 Bementünk mind hárman a konyhába.
 1 órán keresztül amíg főzött Nareesha , végig hülyültük azt az időt , amit ők műveltek egymással , olyan édesek és viccesek. Na és Siva poénjain már sírtunk a röhögéstől. 

Leültünk vacsizni, megcsörrent a telefonom amin egy új mms volt Rosa-tól.



Ezt a képet küldte majd egy szöveget hozzá : Tudom hogy mostanában elhanyagoltalak, de tudd hogy a szívem csücskében csak a te helyed van , téged senki sem tudd pótolni ! Ezt a szívecske alakú palacsintát miattad kértem, tudom hogy imádod a szívecskéket! Nagyon jól érzem magamat itt Nathannel, sokat beszélgetünk! Te is szóba kerültél szóval ne legyél féltékeny ;) Képzeld holnap egész délelőtt a tiéd vagyok , nincs sulim a fiúknak pedig fotózásuk lesz ,ami csak egyet jelenthet csajos nap! Későn érünk ma haza, te lehet hogy aludni fogsz ,ígérem  holnap nagyon sokat beszélgetünk! SZERETLEK ! ÖRÖKKÉ A TE LEGJOBB BARÁTNŐD ROSA !♥



6 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon imadom egyre ugyesebb es ugyesebb vagy! folytatast azonnal!;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)köszönöm,édes vagy!a te véleményed fontos nekem, jó ezt hallani !

      Törlés
  2. Naressha es Siva tenyleg tokeletes par , szerintem Jay-bol es Amira-bol is az lesz ;) egyre jobbak a fejezetek!!:D alig varom a folytatast!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooo de édes vagy!próbálok fejlődni...köszönöm hogy olvasod:)

      Törlés
  3. nagyon tetszik az új dizájn ;)
    és annyira jól le tudtad írni Siva és Nareesha karakterét, kapcsolatukat :) Nagyon ügyes vagy :) és még mindig a blogod első számú rajongója vagyok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te véleményed igazán fontos számomra:)!! köszönöm kedves első számú rajongóm ;)

      Törlés