2012. december 3., hétfő

9.rész : Most mi lesz?


A blogom nélkül és nélkületek már nem tudnék élni! Rengetek tervem ,ötletem van a következőkre! Azt ígérhetem hogy innentől lesz igazán izgalmas a történet ,most indul be az egész!Remélem továbbra is olvassátok majd! Köszönöm hogy vagytok nekem! :)




 Piás állatomban új év első napján sokat hülyültünk a fiúkkal legfőképp Jay-el .
Éppen azon versenyeztünk hogy ki ér oda gyorsabban a fához .
 A jég közepénél tartottam amikor elestem .Amin a fiúk és én is jót nevettem ,viszont akkor már nem találtam olyan viccesnek mikor nem tudtam lábra állni.
Persze mivel a fiúk is ittak nem keveset, ezért nem hitték el hogy ekkora fájdalmam van,azt hitték hogy csak viccelek velük.
Max meg is jegyezte hogy jó színész lenne belőlem.
Amikor a fájdalomtól már sírtam Jay és Max csúskált oda és segítettek fel,de mivel annyira fájt az állás ki estem az egyensúlyból és visszaestem a jégre.
Nathan azzonal hívta Josht aki remélhetőleg még józan anyu társaságában.
Szerencssére még időben hívtuk mert ő nem volt k.o. -Rendben fiam fél óra és ott vagyok! - felelte Nathan-nek.
Max és Jay nagy nehezen bevánszorogtak velem a házba, szerencse hogy ilyen részegen nem estek el velem.
Mindenki bejött hogy nekem segítsen, a lányok felpolcolták a lábam , fiúk meg idegeskedtek ,mert tehetetlenek voltak. Nathan , Rosa, és Jay lent maradt velem a többiek annyira kiütötték magukat hogy inkább felmentek lefeküdni.Kulcszörgésre lettünk figyelmesek majd láttuk hogy beront Josh és szalad oda hozzám.
-Jézusom Amira , te meg mit csináltál ,5x akkora a lábad mint szabadna, mellesleg árad a pia szag belőletek.-mondta elég rémülten Josh.
-Elestem a jégen,nagyon fáj a lábfejem és a bokám.Nem tudok ráállni, mozgatni is alig bírom.-feleltem sírva.
-Értem , indulás a kórházba most azonnal!.- Josh elég erős termet ezért azonnal felemelt berakott a kocsiba,a többieknek mondta hogy várják meg őt. Rosa, és Jay erősködtek hogy az ő hibájuk is  , és el szeretnének kisérni, ezért be ülltek mellém a kocsiba. A fájdalomtól annyira elgyengültem hogy elaludtam az úton Jay vállán,Rosa pedig végig fogta a kezem.
Kórháznál Josh ismét az ülébe vett és bevitt a váróba. A fájdalomtól már bőgtem , nem bírtam volna tovább elviselni ezt a hatalmas fájdalmat.Szerencsére velünk volt Jay ,akit felismert egy nővér,majd odajött hozzánk hogy megkérdezze mi történt, Jay kedvesen elmagyarázta neki, és hál'isten azonnal bevittek a vizsgálóba ahova velem tartott Rosa.
- Szép napot! -igaz hajnali 4volt, de mi mást mondott volna az orvos.- A nevem Dr.Adam Filsd
- Szép napot!-üdvözöltük Rosa-val
- Az én nevem :  Amira Swers.-bemutatkoztam és próbáltam mosolyogni.
- Mi történt kisasszony?-érdeklődött
Elmondtam mi történt, és kértem hogy adjon be valami fájdalom csillapított mert nem bírom a fájdalmat.
- Meg kell kérdeznem Amira , hogy fogyasztott e az utobbi 5órában alkoholt?
- Fogyasztottam doktor úr!-muszáj volt az igazat mondanom .
-Sajnálom addig nem adhatok be őnnek fájdalomcsillapítót ,amig ki nem megy magából az alkohol, nagyon súlyos következményei lehetnek annak ha én most be fájdalomcsillapozom őnt, ittas állapotban.-mondta kedvesen Dr.Adam.
- Mindjárt jön egy ápóló és bekiséri Amira-t a röntgenbe.-mondta  Rosanak.

Hamar végeztem a röntgenbe ,majd rögtön vissza toltak Dr.Adam-hez.Megállapította, hogy a bokacsontomból letört pár darab , ezért ez a nagyfájdalom.
Sajnálom Amira , de ez nem tűnik valami szépnek! Be fogjuk most gipszelni, ez a gipsz fekvő gipsz lesz , tehát értelemszerűen csak a mosdóba, és a fürdőbe mehet ki, de oda is csak segítséggel és mankóval.

Toltak be a gipszelőbe ,közbe elsírtam magam amit észre vett Josh és Jay is, és  azzonnal odarohantak hozzám, meglepődésemre már anyu is itt volt.
-Na mi történt?- érdeklődték
- 2 hónap fekvőgipsz!Remek, se fősuli,se koncert .Semmit nem csinálhatok egyedül.
- Kicsim, úgy sajnálom!-anya ezek hallatán elsírta magát.
-  Most mi lesz ? Nekem el kell utaznom 4.-én Amerikába 2 és fél hónapra, mert felkért egy fiúbanda hogy a turnéjukon én legyek a stylistjuk-mondta sírva anya.-Tudom is! Lemondom mert most veled kell törödnöm.
- Anya nem mondhatod le az álmaidat az én bénaságom miatt, majd megoldjuk valahogy .Fogadunk mellém egy ápolót, úgy is egész nap feküdnöm kell , azt meg kibírom egyedül.-nem akartam hogy anya feladja a munkáját miattam.
- De az orvos azt mondta hogy semmit nem tudsz egyedül csinálni.-szólt hozzá kétségbeesetten Rosa.
- Majd a fiúkhoz költözöl!- elég komolyan mondta Josh.
- Haha jó vicc Josh,de 5 híres fiú nem hiszem ,hogy tudna velem törödni.-kicsit gúnyosra sikerült ez a mondatom.
- Majd oda költözik Rosa is ,és a fiúktól fog iskolába járni.A fiúknak pont 4 hét szünetük van most Januárba!  Amikor a fiúk nem érnek rá, majd én vigyázzok rád.
- Köszönöm Josh ,ez nagyon kedves,remek párt talált magának anyu ezt napról napra bebizonyítod. Így már tudom hogy vele is mindig törödni fogsz.-de ezt az ajánlatot nem fogadhatom el.-mit szólnának a fiúk?-
- Hahóóó , én itt vagyok! - És én szívesen segítek bármiben, amiben csak kell.- kedveskedet Jay.-és szerintem a fiúk örülnének is a társaságotoknak, kedvelünk titeket lányok! Hiszen már barátok vagyunk!-tette hozzá Jay egy nagy mosoly kíséretében.
- Remek Jay! -örvendett Josh!- Akkor ezt meg is beszéltük ,ezek szerint holnap egyenesen a fiúkhoz vezet az utatok lányok!......

6 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon imáááááádom!!!azonnal újat követelek ;DDDD

    VálaszTörlés
  2. na erre a csonttörésre nem számítottam..:o:D de amugy szuper lett!!:) huuhu mi lesz ott a tw házban..:D

    VálaszTörlés
  3. na erre a csonttörésre nem számítottam..:o:D de amugy szuper lett!!:) huuhu mi lesz ott a tw házban..:D

    VálaszTörlés
  4. Jay a jentleman :')alig varom mar azt amikor egy lakasban fognak lakni :D foleg , hogy Rosa es Nath is tobbet lesznek egyutt :')

    VálaszTörlés
  5. lányok ! imádom a kommentjeiteket mindig mosolyt csaltok az arcomra!:) köszönöm nektek!:))

    VálaszTörlés
  6. juuuj jay :$ a kis uriember ;D

    VálaszTörlés