2012. december 2., vasárnap

8.rész : Szilveszter.

 Itt is van az új rész! Remélem tetszeni fog nektek! Köszönöm hogy olvassátok a blogom! Szeretek mindenkit! :)



Anya hívott, hogy most látta a tv-ben hogy a fiúknak 1óra múlva fellépésük lesz a sétálóutcában, az év legnagyobb karneválján.-Ez igaz kicsim?-kérdezte anyu.
- Igen anyu ez igaz, de most ha nem haragszol leteszem, mert a fiúkkal indulunk a színpadhoz.-elköszöntem majd letettem a telefont.
Elindultunk a színpad felé ahol lehetett fotózkodni egy Mikulással.Persze ezt az 5 fiú ki is használta-Gyorsan csináltam róluk egy képet, majd mondták hogy most indulnak mert 20perc múlva a színpadon kell lenniük.
A lányokkal 3man az első sorba furakodtunk , aminek a fiúk láthatóan nagyon örültek.



A fiúk fellépésére hatalmas tömeg gyűlt össze, olyannyira hogy a fiúk mikor kiléptek a színpadra nem hittek a szemüknek, és meghatódtak.
-wáóóóó-ennyit tudodtak csak mondani.
- Köszönjük nektek hogy eljöttetek, nélkületek nem tartanánk sehol, szeretünk titeket!!- kiabált a közönségnek.

A fiúk 5 számot énekeltek, meglepődve hallottuk hogy mindenki ismerte az összes számukat.Óriási tapsot kaptak, amin még én is meghatódtam.
A srácoknak nagyon jól esett hogy ennyire szeretik itt őket, és megígérték hogy visszatérnek egy nagyobb koncertre, majd megjegyezték - BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK-amikor ezt kimondták mind az 5en kinyitottak egy egy üveg pezsgőt és locsolták vele a közönséget .Majd beleittak, és lejöttek a közönséghez.Átöleltek pár rajongót, autógrammot adtak, közös fotót készítettek velük.
Már én is értem miért ilyen népszerűek, bárhol vannak mindenkivel nagyon kedvesek, udvariasak és közvetlenek.
Indultunk haza fele hogy otthon folytassuk a másnap reggelig tartó új évi bulizást, mikor odajött a polgármester és megköszönte a fiúknak ezt a felejthetetlen , fantasztikus koncertet.Hozzá tette hogy ott van az a limuzin ami köszönet képen elvisz minket bárhova ahova csak szeretnénk.Természetesen mi csak annyit kértünk hogy hazáig vigyen el minket.
Haza értünk majd berontottak a srácok lakásába és elkezdtek üvöltözni örömükbe.Ennek a remek koncertnek a hatására nagyon jó kedvük lettek . Nyíltak is az üveg piák egyre részegebbre sikerült mindenkinek innia magát, ami persze Szilveszterkor elfogadható.Tommal kimentem a teraszra hogy elszívjunk egy cigit.Éppen elnyomtuk a csikket  mikor kijött Rosa hogy elkezdtek játszani a többiek kérdezz- feleleket ahol mindenkinek arra kell válaszolnia , mi volt a legmerészebb ,legdurvább szexuális élménye. Ebből az sült ki hogy mindenki az őszintét mondta, erre rásegített az is hogy mindenki részeg volt.
Max azt válaszolta hogy szerelmeskedet már részegen egy vad idegennel egy koncert közepén.
Jaynek egyszer annyira megkívánt egy lány , az egyik étteremben hogy az asztal alatt sikerült teljesítenie a küldetést.
Nathan-nek a legvadabb helyszíne egy golfpálya közepén történt természetesen mind ez  világos nappal.
Tom egyszerre volt már 5 ismeretlen csajjal.
Siva egy unalmas mozifilmet tett izgalmassá a hátsó sorba.
Mi 3man lányok úri hölgyek vagyunk ezért nem teregettük ki a piszkos dolgainkat.Mindenkinek a fantáziájára hagytuk.
Ez a téma mindenkit felpörgetett ezért még többet ittunk, és mindenki fehérneműben rohangált a lakásba.
Jay berakta a kedvenc számát Lmfao : Sexy and I know it-ot és hozzá tette hogy ezt szokta énekelni a zuhany alatt-. Majd mindenki elkezdte táncolni a hozzá passzoló táncot.
A fiúknak hirtelen támadt egy ötlete, majd Rosa-t Nathan , Shanon-t Tom , Jay- engem , Max- pedig Siva-t kapta az ölébe -igen ez elég viccesen nézett ki.-Majd rohantak ki a kert végében lévő befagyott tóhoz. Nekünk lányok szerencsére volt még részegen is annyi eszünk hogy visszaszaladtunk mindenkinek egy gatyáért és egy kabátért, mivel cipő mindenkin volt. Mind a 8an körbe álltunk és együtt üvöltöttük hogy B.Ú.É.K !! Mindenkinek csodálatos új évet. Nekem az első új évi kívánságom hogy így a 8an örökké barátok maradjunk.-jegyezte meg Nathan.
Max vissza szaladt 3 üveg whiskey-ért . Miután ez a 3 üveg is elfogyott mindenki k.o volt.
Ide-oda csúszkáltunk, lökdöstük egymást, és érthetetlenül mindenen csak nevettünk.
Jay-el versenyeztünk ki tud többet pörögni , és hogy ki ér gyorsabban oda a fához.
Nathan annyira részeg volt hogy majdnem megcsókolta Rosa-t .
Amit egy nem várt dolog szakított félbe...............













8 megjegyzés:

  1. úristen szakadok:DD bazi vicces lett es uj reszt kovetelek azonnal.ja és még valami:dirty mind!!!!:Dimadlak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik !:))) igyekeztem viccesre csinálni, ezek szerint akkor sikerült! sietek majd! igen igen #dirtymind- mindkettőnknek :DDDD én is imádlak te lány!:)

      Törlés
  2. Tuti lett ;) minel hamarabb a folytatast!*-*

    VálaszTörlés
  3. Imádtam! nagyon jó lett, vigyorogtam miközben olvastam:) és huu mi lesz az a nem várt fordulat??? siess az új résszel mert furdal a kiváncsiság:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jééééééézusom ,tényleg írtál ide ?:DDDD vagy csak képzelődők?:DDD én meg most vigyorogtam ami alatt ezt olvastam! rendben sietek !

      Törlés
  4. nagyon jó lett, olyan igazi wantedooos. imááááááádom, hát ez kib.aszott jó lett. Komolyan át tudtam élni az egészet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a te elismerésed sokat számít!:)köszönöm

      Törlés