2012. december 28., péntek

12.rész : Együtt a nagy család.

Sziasztok! Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek!:) Itt is az új rész és már írom is a következőt, úgy érzem végre megszállott az ihlet :)Köszönöm hogy vagytok nekem!


Reggel nagy hangzavarra ébredtem , ezt általában nem szeretem , végül ebben a házban meg kellet szoknom.Most vidámsággal is töltött el és még mosolyogtam is kómásan . Tudtam hogy végre az egész  banda , Jay szülei , Josh, és Rosa már lent vannak és bolondoznak.Fél lábbal beugráltam az ágyam mellet lévő tolókocsiba amivel szerencsére egyedül is tudok közlekedni, kigurultam a nappaliba ahol mindenki ott volt és még egy számomra nagyon fontos személy is .
Az én drága anyukám is itt volt, annyira meglepődtem hogy örömömben sírni kezdtem. Anyu rögtön rohant felém, ennyi ölelést és puszit már nagyon régen kaptam és nagyon jól esett.
Anyu el se hiszem hogy itt  vagy! - erre egy újabb ölelés volt a válasza.
Illedelmesen oda gurultam Jay szüleihez és bemutatkoztam.
- Csókolom, Amira Swers vagyok , örülök hogy megismerhetem az egyik legjobb barátom szüleit.
- Szia drága, én Jay anyukája vagyok Julia nagyon örülök hogy végre láthatom az angyali arcodat -kaptam egy puszit és egy hatalmas ölelést.
- Szia Amira, Jonathan vagyok apuka, ja igen Jay apukája.-már értem Jay kitől örökölte a humorát.

Egyesével a többiek is oda jöttek hozzám köszönni, és még az én Shannon-om is itt volt.
- Szia életem!-öleltem át Shannont.
-Amiiira husikám ,olyan jó végre látni!
- Képzeld ma megyek egy fotózásra, lenne kedved elkísérni délután?-kérdezte szupermodell barátnőm.
- Hogy a viharba ne lenne kedvem, de tolókocsisokat is beengednek?
- Még szép! Hiszen velem vagy - kacsintott egyet , majd megcsikizte Tomot ,aki hirtelen az ölébe kapta ledobta a kanapára visszacsikizte és megcsókolta.

Imádom a kapcsolatukat olyan édesek, ez hiányzott az én mindennapjaimból a nyüzsgés a fiúk hangzavarja.
Basszus most jutott eszembe hogy vissza kell mennem ma az orvoshoz , kontrollra már nem annyira fáj a lábam reménykedem hogy leveszi előbb a gipszet mert már nagyon unom.

-Na mizu van húgikám- érdeklődött Nath.
- Semmi izgalmas nem történik velem a négy fal között drága Nathan, te viszont mesélhetnél, mert mostanában nagyon elvagy tűnve.
- Tudod röstellem is hogy így hanyagolok mindenkit, de mostanában sok időt töltök Rosa-val, és úgy érzem kezdem szeretni, de nem tudom.
- Az rég rossz ha nem tudod! Hidd el igaz nekem kicsit megromlott Rosa-val a kapcsolatom, de mélyen belül teljesen tudom,és érzem hogy mennyire szeret, nekem meg kell érteni hogy most egy kicsit te vagy számára a fontos és nem én! Tudod mit elfogadtam és kezdek örülni neki! És hidd el nekem ő soha nem fog neked csalódást okozni.- adtam egy puszit Nathan vállára amin ő elmosolyodott.
- Annyira boldog vagyok hogy ilyen húgim van ! Köszönök mindent, köszönöm hogy ilyen megértő vagy és hogy ilyen jó tanácsokat adsz! Ígérem egy pár nap múlva minden a régi kerék vágásban fog menni! Ha már itt tartunk, mi van veled és Jay-el mivel mostanában ő van veled a legtöbbet nem kezdd ki alakulni semmi?- Nathan kicsit megijesztett ezzel a kérdésel.
- Jézusom Nath! Én Jayre nem úgy nézek mint egy potenciális jelöltre , hanem úgy mint a legjobb fiú barátomra , és szerintem nála is ugyan ez a szitu, egyébként minden oké ,nagyon kedvelem .Nath megkérhetnélek hogy szólj anyunak és Josh-nak hogy el kéne vinni a kórházba!
- Minden oké Amira?-kicsit ijedt tekintettel kérdezte Nath
 - Persze csak kontrollra kell mennem- mosolyogtam egyet, majd Nathan indult is közben kiejtette a telóját a zsebéből amit én véletlenül megnyomtam.Majd megláttam a háttérképét ami gondolom a tegnap esti partin készült ,és igen kicsit megdöbbentet amit láttam. Igazából magam sem értem miért döbbentem meg azon ami a háttérképe volt. Hiszen tök egyértelmű.


 - Miért nézel rám ilyen csúnyán?- jött oda hozzám Jay.
- Ne haragudj, nincs jó kedvem, nem igazán akarok most itt lenni és senkivel sem akarok beszélgetni!
- Jézusom te kezdel bedepizni!Ezt nem hagyhatom- mondd csak mit szeretnél?- karolt át Jay
- Előröl kezdeni mindent!-válaszoltam majd nyomtam egy puszit az arcára és arrébb gurultam anyuékhoz, mert látom Nathan nem jutott el idáig.
- Anyu , Josh elvisztek kérlek a dokihoz?
- Persze kincsem !
- Én is megyek,és akkor utána kidobtok minket a fotózáson!- jött oda Shannon.
- Rendben lányok induljunk is akkor- mondta Josh.

Majd mindenkitől elköszöntünk , és indultunk is.
A kórházban minden jól telt, de sajnos holnap is vissza kell jönnöm.Anyuék aranyosak voltak és kidobtak minket a fotózás helyszínén nagyon izgatott vagyok, és nagyon boldog hogy Shannon elhívott, hiszen még sosem voltam ilyen helyen. Shannon menedzsere Jamie bekísért egy szobába és megkért hogy várjak itt. 10 perccel később belépet ez a csodálatos lány. Őszintén mondom nem csodálom hogy Tomot elbűvölte és ennyire oda van ezért a szépséges lányért. Megengedte Jamie hogy csináljak pár képet , de megkérte hogy ne tegyem közzé sehol. Az egész fotózást végig ujjongtam és tátott szájjal bámultam Shannont , nagyon édes volt.




 -Jaj édes Amira! Úgy örülök hogy itt voltál, vidámmá tetted a fotózást.Most gyorsan hívok egy taxit hogy otthon legyünk a többiekkel!-Shannon már hívta is a taxit.
 Persze nem taxi jött hanem a mi drága Tom barátunk.Tom oda tolt az autóhoz.
- Na Amira karolj bele izmos férfias bicepszembe segítek beülni a kocsiba- ezen annyira nevettem hogy vissza estem a tolókocsiba.
- Jaj Tom drágám , ne bolondozz már !Szegény lányt még jobban összetöröd.-szólt rá Shannon , majd azért adott neki egy csókot.

Mikor beléptünk a lakásba , remek illatok fogattak minket.
-Kicsim végre hogy itthon vagytok.-rohant oda anya.
- Gyertek be mindannyian!- kiáltott ki Josh  .
Mindannyian bementünk a nappaliba anyu és Josh szerettek volna mondani nekünk valamit.
- Képzeljétek el , megvan az esküvőnk dátuma! Pontosan 2 hónap múlva lesz a Maldív szigeteken ,ti mindannyian hivatalosok vagytok, az utat a szállást mindent mi állunk. Természetesen a ruháitokat én tervezem és a sztárfellépő képzeljétek el a THE WANTED lesz . Persze még a fiúknak is bele kell egyezniük. Na mit szóltok?
- Ez remek!- kiáltottuk egyszere mindahányan ott  voltunk még tapsoltunk is.Ezután egy hatalmas családi lakoma következet.Jay apukájával nagyon sokat beszélgettem nagyon vicces ugyan olyan mint a fia, az anyukája elmesélte Jay egész gyerek korát az első pelenkázástól kezdve az első iskola napik. Már most szoros kapcsolat fűz a családjához, nagyon megkedveltem őket és úgy érzem ők is engem ..


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése