2012. december 22., szombat

11.rész : Még egy legjobb barát.

Itt az új rész, végre jött egy kis ihlet!:) Köszönöm annak a néhány olvasónak aki minden egyes részt elolvas, sokat jelentetek nekem!



Újabb 2 unalmas hét telt el az életemből. Lassan 2 hónapja lakunk itt a fiúknál, ez persze több szempontból jó,de egyben rossz is.A rossz hogy Rosaval egyre kevesebbet találkozok és egyre többet veszekszünk mindenféle hülye apróságon is.Rosa számomra pótolhatatlan barát ezért nem szeretném elveszíteni, senki se tudja őt pótolni viszont Jay a sok hülyeségével enyhít a fájdalmamon.
Komásan feküdtem  az ágyamba , valaki hirtelen berontott a szobámba :
- Jó reggelt kisasszony-rontott be a szobámba Jay kómás fejjel ! - Ma én fogok önre vigyázni ! -( nem értem miért magáz, de egész vicces, jót nevettem rajta. )-
- Óhajt esetleg egy csésze teát vagy kávét? - próbálta játszani a komornyikot.
- Berontott a szobámba, ez a stílus nekem nagyon nem tetszik !Sajnálatos módon ki kell rúgjam , és kérem keressen egy fess jóképű fiatal embert.-igyekeztem parancsoló hangsúlya mondani.
- Értettem asszonyom ,köszönöm hogy itt dolgozhattam , már tudom is kit küldök önhöz - kiment majd becsukta maga után az ajtót.

Én ezen a reggeli bolondságon csak mosolyogtam, egész napomat bearanyozza Jay hülyesége.
Éppen az egyik kedvenc magazinomat olvastam mikor valaki megint berontott a szobámba , persze ki más is lett volna nem más mint a bolondos Jay.
- Na mizu? - Így már jobban tetszik az új felügyelő biztos? kérdezte flegmán majd megborzolta kicsit a haját , kigombolta az ingén a felső 2 gombot - na igy már elég laza?
- Nem,nem és nem! Mi az hogy felügyelő biztos? kérdeztem-  kérem vissza az egyszerű Jayt!
- Az van hogy ma én leszek az aki itthon marad, tehát én leszek a felügyelő ! Kérsz valamit , van valamire szükséged?-leült mellém az ágyba majd megszorongatott jó erősen.
- ááh, remek egy újabb izgalmakkal teli nap , és igen kérek ! -válaszoltam
- Mit szeretnél mit hozzak?
- Nyugalmat és levegőt- majd eltoltam magamtól.
- Jay bácsi mindenről gondoskodik!-Gyere kapaszkodj belém vár valami meglepetés a nappaliba !

Fél lábon ugráltam be a nappaliba miközben eltakarta a szemem,én meg próbáltam valahogy bele kapaszkodni a kezébe.
-Kinyithatod a szemed ! Tádáááááááááám!-ujjongót és még tapsolt is hozzá.
- Te bolond vagy? -kérdeztem kapkodva levegő után a röhögéstől .
- Miért? Én ezt tök komolyan gondoltam, programot szerveztem egész napra!-az első utunk egy séta a parkban. -ühhmm bocsánat jobban mondva én sétálok miközben tollak téged!-Nem akarod te se meg én sem hogy egész nap a négy fal között ülj.
- Jay honnan szereztél egy tolókocsit amin még külön lábtartó is van ?- még mindig röhögtem a látványán.
- Háát tudod vannak kapcsolataim- kacsintott egyet amin elvigyorodtam.
-Szóval kisasszony van 10 perce hogy felöltözzön!- mire ezt végigmondta már vissza is kísért a szobámba.
Mielőtt becsuktam volna az ajtót megkérdeztem : - Jay tényleg komolyan gondolod ezt?

10 perc múlva már indultunk is . Kellemes volt végre a friss levegőn lenni.  Jay úgy hajtott ezzel  a tolókocsival mint egy őrült , majd a parkból egyenesen egy hatalmas bevásárló központ felé vette az irányt.
- Állj! - kiáltottam - Ugye ilyen állapotomba nem akarsz emberek közé vinni?
Kérdő majd végigmérő tekintettel nézett rám majd megjegyezte: -Szerintem vállalhatóan nézel ki.-majd azzal a lendülettel száguldott is befelé.

Remélni mertem hogy nem találkozunk ismerősökkel . Jay bement az egyik boltba ahol kinézett egy felsőt magának. Mondtam hogy engem hagyjon kint. Nagy meglepődésemre Rosa jött velem szembe, majd amikor meglátott oda rohant hozzám.
- Te mit keresel itt?
- Én is  pont ezt akartam kérdezni tőled Amira.- nekem most lyukas órám van ezért bejöttem kicsit vásárolgatni  meg valami ételt venni.- Holnap nem lesz sulim, délelőtt ismét veled leszek, sok mindenről kell beszélgetnünk ! Ne haragudj demost mennem kell, mert nem érek vissza. Szeretlek! Örülök hogy találkoztunk !Holnap!- adott egy puszit az arcomra majd rohant is tovább.

2 perccel később szerencsére Jay is visszajött. Sétáltunk tovább a kajáldák fele majd egyszer
:  Úristen - Úristen  az ott  Jay McGuiness a The Wantedból- halottam mögülünk a hangokat. -

- Na pont ezt akartam elkerülni - kicsit csúnyán mondtam, éreztem hogy ez lesz.
- Jó- jó , igazad van te megmondtad, de mi lenne ha mindent jól csinálnánk? - Unalmas lenne az élet szerintem.-Nyugtatott Jay.

Nem azért voltam ilyen mert nem szeretem a rajongóikat, imádom őket. Csak nem akartam hogy Jayt egy ilyen lánnyal lássák mint én.Ezért akartam elkerülni a bevásárló központokat.

- Nem zavarna ha picit oda mennék hozzájuk?
- Jaj Jay ne kérdezz már ilyen baromságokat , hagyj csak itt majd innen figyellek, és fedezlek!

Olyan jó volt látni hogy Jay akár egy közös képpel vagy autogrammal esetleg egy öleléssel mekkora örömöt tud okozni másoknak. Ezeknek a lányoknak egy életen át tartó emléket tudd adni. Miközben figyeltem őket és láttam a rajongókat hogy mennyire boldogok , engem is elöntött a boldogság és csak mosolyogtam.Jay egyszer kétszer rámnézett megvagyok e még, majd mutogatta hogy még egy perc.
Kedvesen bólintottam egyet mivel én aztán ráérek, nem tudok sietni sehova.Elköszönt mindenkitől majd visszajött hozzám
-Hihetetlenül büszke vagyok rád!Olyan örömöt okozol másoknak hogy az hihetetlen. - Jay válasza erre egy puszi volt a fejem tetejére.
- Nem vagy éhes Amira? - óóó jut eszembe nem itt eszünk hanem otthon. Ide berohanok, mindjárt mindent elmondok.

Bement valamilyen boltba de nem nagyon ismertem mit árulnak ott.
2 perc alatt meg is járta és a kezembe nyomott egy fehér dobozkát . Ki akartam nyitni majd rám parancsolt hogy csak otthon bonthatom ki.
Befejeznéd a félbehagyott mondókád hogy miért nem itt eszünk? Talán fél perc alatt a mesterszakácsi sulit is letetted?- gúnyolódtam kicsit.
- haha, úgy látom valaki nagyon vicces kedvébe van ma. Nem anyukámék jönnek meglátogatni engem , és jönnek segíteni mivel meséltem anyunak hogy mi van veled . És mondta hogy akkor az a dolga hogy most egy hétre ideköltözik apuval és lehet hogy Tom is jön. - hidd el élvezni fogod a társaságukat, és persze anyu remek főztjét.
- Nagyon örülök hogy végre megismerhetem a hozzád igazán közel álló személyeket.
- Ez igazán kedves töled Amira!- legúgolt a tolókocsi elé és átölelt. - Azt hiszem ettől a szent perctől örökre barátok maradunk sőt a legjobb barátok!- jegyezte meg Jay.

Este 8ra értünk haza, hívta anyukája Jayt hogy csak holnap reggel érnek ide mert közbe jött valami. Jaynek ma estére valamilyen meghívása van egy nagyon puccsos bulira.
Mielött elindulna akartam vele beszélni .
Szerencsére a házban is tudom használni a tolókocsit egyedül ezért oda gurultam Jay szobájához hogy megköszönjem ezt a csodás napot, és jó bulizást kívánjak. Benyitottam a szobájába nagy meglepődésemre feküdt az ágyán és valamilyen Avatáros könyvet szorongatott.

- Jézuusom Jay beteg vagy, vagy mi van veled neked nem sokára indulnod kéne a buliba , ahol tömérdek mennyiségű ingyen sőr, és jó nők lesznek! Na húzzál el fürdeni, aztán induláás! -sürgettem kicsit.
- De Amira én ma mégse megyek!
- Te komolyan beteg vagy !-A legnagyobb parti király kihagyja a luxus bulit?
- Nem ,nem vagyok beteg ,de ma este senki nem lesz itthon és valakinek rád is kell figyelnie, az egyik legjobb barátom fontosabb mint egy buli, buliból még lesz ezer.-válaszolt majd tovább bújta a könyvét.
- Jay ez nagyon kedves, de azért tudok magamra vigyázni, úgy is lefekszem aludni és akkor csak nem érhet semmi baj!
- Nem változtatok a döntésemen, reggel úgy is jönnek anyáék nem akarok másnapos lenni és délig aludni.

Őszintén mondom nagyon meglepődtem Jay válaszán és nagyon jól esik hogy ennyire törődik velem.
Holnap reggel megismerem a családját és végre egy egész napot egyszerre mindenki itthon lesz kivéve sajnos anyut.
Befeküdtem az ágyba majd átkiáltottam hogy Jó éjt! - De nem jött válasz. Még is van esze és elment a buliba.Hamar elaludtam  majd arra eszméltem fel hogy pár perc múlva valaki betakar.
- ooo itt az én Őranyalom ,aki mindig tudja hogy éppen mire van szükségem, köszönöm! Jó éjt Jay !-nyomtam egy puszit a homlokára , majd visszaaludtam.

6 megjegyzés:

  1. juuuhuuuuuuuuuuu :)
    imádom, annyira tetszett hogy ilyen aranyos volt a Jay :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kis husi lett Szani!! Imadom imadom imadom:))<3

    VálaszTörlés
  3. De aranyos.:) kivancsi leszek a csaladi talalkara.folytasd!:)

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓÓ itt a cuki Jay ♥ Nagyon jó lett, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  5. uhhh nagyon jo lett!! imadom mikor azt mondod "uncsi lett" aha... aztan meg rohadt jo!!!:) <3 hamar kovit!!!!;)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen a sok kedves kommentet! Miattatok csinálom ez az egészet! :))))

    VálaszTörlés