2012. november 30., péntek

7.rész : Kárpótlás a fényekért.

Nagyon hálás vagyok nektek hogy olvassátok a blogomat,a kommentjeitek mindig nagyon jól esnek! Köszönöm hogy vagytok nekem!:))


 Kulcszörgésre lettünk figyelmesek,majd mind a 6-an odarohantunk az ajtóhoz.

-Oooo, hazaértek a gerléim - ujjongót Jay .
-Sziasztok ! Na meséljetek milyenek a fények?- érdeklődtem , amin érthetetlen módon mindketten elkezdtek szakadni a röhögéstől .
-Ácsi,üljünk le hozok popcornt, érzem itt lesz valami.-viccelődött Tom .
-Éppenséggel szépek voltak.-kacagott Nathan.
-Mi az hogy csak voltak?-kérdeztük egyszerre.
-Egy nagyon ügyes srác, akinek a kezében  minden biztonságban van ,a fél utcát lebontotta.-jegyeztem meg hangos  nevetés kíséretével Rosa- ne haragudjatok de most újra felidéztem magamban azt a pillanatot .
-áááhá Nathan megint ügyeskedett -büszke vagyok rád veregette meg Tom a vállát.
-Sikerült hamar elosonnotok hogy senki se vegye észre?- végre Siva is szóhoz jutott.
 - Ami éppenséggel azt illeti nem igazán.-Az a helyzet srácok, hogy a rendőr csak úgy engedett el büntetés nélkül, hogy ha ma mind az 5-en bemegyünk a sétálóutcába.
- Aha,biztos hogy nem !- jegyezte meg Max,hogy lehetsz ilyen béna? És pont ma, pont szilveszter estéjén?-mérgelődött még egy sort magába.
- Véletlen volt, sajnálom!- rád  nem lehet haragudni!-jegyeztem meg , majd kérdeztem hogy hányra kell bemenni a városba.
- Este 8-ra kell oda érniük-válaszolt Rosa.
- De csajok ti is jöttök!- vágta rá Nathan.
- Nyugalom, minden rendben lesz.Gondoljatok arra hogy holnap már Újév, új lehetőségek!-Siva nyugtatott mindenkit.
Max bement a konyhába, gondoltam utána megyek megkérdezem mi baj.
Megdöbbenve láttam hogy kibontotta a Whisky-t és elkezdte inni.
- Max, tudom nincs beleszólásom mert már felnőtt vagy, de ez most ebben a pillanatba nem a legjobb döntés, kérlek ne igyál , vagy maximum egy pohárkával.
- Iszol velem egyet ?
Ittam egy nagyon keveset Max-el elárulta hogy kicsit szomorú, mert még mindig nem sikerült kihevernie a szakítást a barátnőjével ,aki egyszer már a menyasszonya is volt, aztán újra barátnője, és most eszébe jutott hogy ők is menyi baromságot éltek át együtt.Próbál ezekre az időkre nem visszagondolni, és akkor minden rendben.
- Induuuluunk!-rohant be az ajtón Jay.

Mikor beültünk a kocsiba Max azonnal bocsánatot kért,mondta Nathan-nek hogy máskor igyekszik nem rajta kitölteni a feszültségét.
Hamar odaértünk, kiszálltunk a kocsiból.Meglepődve  néztük hogy a sétálóutcában már minden fény a helyére került . Tátot szájjal néztük hogy milyen gyönyörű ez az utca.


Tom meglátott egy boltot ami még ma is nyitva van és beszerzett cigit, meg alkoholt az estére. Elterveztük, miután itt végzünk otthon tartjuk 8-an a Szilveszteri bulit.Egy erezd el a hajamat tervezünk , mivel  anyu és Josh valamilyen wellness hotelba mentek.
Odajött hozzánk egy rendőr, akit jól láthatóan már ismert Rosa és Nathan.
 Nekünk lányoknak itt kell maradni és az 5 fiúnak vele kell menni.-Mondta  a rendőr.
Rosa,Shanon, és én azt se tudtuk mit csináljunk.
Lányokkal, majdnem megfagytunk,ezért elmentünk venni teát, mindhárman nagyon nyugtalanok voltunk, vajon most hova vihetik a fiúk?
10 perc múlva megszólalt Shanon telefonja, pont láttam a kijelzőképén hogy Tom hívja.
-Értem , oké , szia.-ennyi volt  a beszélgetésük.
Azt mondta Tom ,hogy nem sokára vissza hozzák ide őket és mindent elmondanak majd.
 Annyit mondott még hogy a Szilveszter egy részét itt fogjuk tölteni.
Megjelentek végre a fiúk, azonnal faggatózni kezdtünk.

- Kaptunk egy munkát, amivel kárpótolni tudjuk a várost ezekért a károkért amiket a mi kis Nathanünk okozott.-mondta Max.
- És még is mi az?-kérdezte Shanon.
- Szerinted édesem , ha mind az 5-en kellünk akkor mi az? Egész estés hólapátolás vagy mire gondolsz?-viccelődött Tom  ,Shanonnal.-amin persze mindig mindenki nevet.
- Jó- jó leesett. De bővebb információ ?-kérdezősködött tovább Shanon
- Itt Norvégiában minden évben Szilveszterkor van egy hatalmas karnevál , ami egy utcabál is egyben.A polgármesterhez vittek minket aki megkért, hogy lépjünk fel ezen az estén, mert sok itteni ember kedveli a zenénket, és megtisztelő lenne ha vállalnánk.Ezzel sok mindenkinek örömet tudnánk szerezni így az év utolsó napján.- fejtette ki bővebben Siva.
- Már alig várom a koncertet !-jegyeztem meg.
- Mi is,ezért erre koccintanunk kell- már bontotta is a pezsgőt Max.







6 megjegyzés:

  1. imádom imádom imádom!!!!fojtasd gyorsan gyorsan:)

    VálaszTörlés
  2. waaa :D en meg mindig szakadok Nathan ugyetlensegen :'D am minel hamarabb folytasd!!:D

    VálaszTörlés
  3. de jó kis történetet olvasok esti mese gyanánt :) egyre jobban kezd kiforrni a stílusod ;) nagyon tetszett mert ötletes volt a megmentése a fiuknak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm, nagyon jól esik hogy olvasod, és hogy tetszik!

      Törlés