2013. január 2., szerda

13.rész : Az életed egyik pontja amint helyrejön , a másik abban a pillanatba omlik össze.

Sziasztok itt van az új rész ami elég hosszúra sikeredett, ha esetleg van véleményetek, kritikátok kérlek írjátok le kommnetbe ! Köszönöm hogy olvassátok a blogom, remélem tetszik. Nagyon izgalmas részekkel készülök nektek! További szép estét! És még egyszer BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!:))



Reggel isteni illatra ébredtem és arra hogy valaki horkol mellettem.
- Jay te mi a jó istent keresel az én ágyamba?-megráztam kicsit hátha felébred .
- Neked is jó reggelt édes drága legjobb barátom, köszönöm ezt az igazán kedves ébresztést.-gúnyolódott Jay.
- Jó reggelt , ne haragudj de kicsit lesokkolt hogy te itt horkolsz.
- Jobban örültél volna annak, ha anyukám és apukám között ébredsz? Mivel 13-man vagyunk a házban és nincs elég ágy ezért anyuék az én szobámban aludtak, és gondoltam csak nem  haragszol meg hogy én itt alszok.- válaszolt kómásan .
- Kincsem jóóóóóó- anyu annyira meglepődött hogy nem tudta befejezni a mondatát.
- Jó reggelt anyu, tudom meglepő hogy így látsz minket de Jay csak itt aludt mert a szüleinek kellet egy ágy.-rögtön választ adtam a fel nem tett kérdésére.
- Értem drágaságaim, gyertek le mert Amira kedvencét csináltam reggelire.-mosolygott anya majd kiment.

Jay odatolta hozzám a tolókocsit ,majd kiszáguldott velem a konyhába ahol már mindenki ott volt és ette a nutellás banános palacsintát amit az én édes anyukám készít el a legjobban. Anya még a kedvenc frissítő italomat is elkészítette amiben  Lime, eper és bubis víz található .






























-Anyukám mondtam már hogy mennyire szeretlek, köszönöm ezt a csodás reggelit , és nagyon köszönöm hogy a szünetedbe ide repültél hozzánk.
-Kincsem olyan édes vagy!Ma sajnos repülök is vissza ,megkértem Nathant hogy vigyen ki a reptérre 1 óra múlva.
-Nagyon fogsz hiányozni anyu vidámsággal tölt el hogy nem sokára esküvő - miközben végig mondtam anyu odajött hogy átöleljen.
- Kicsim 2 hónap múlva az esküvőn találkozunk és utána elkezdjük a közös nagy családi életet .
- Nathan megkérhetlek hogy akkor engem is kidobsz az orvosnál?-kértem Nathant de gondolom úgy se mondd nemet.
- Én is megyek veled, hiszen megígértem hogy elkísérlek- szólt közbe Rosa.
- Ennek nagyon örülök Rosa, köszönöm nagyon jól esik.- mosolyogtam egy nagyot.
- Anyukám nagyon isteni volt ez a reggeli , nagyon jó hogy itt van mindenki aki fontos számomra! Köszönöm. Kinek mi lesz a mai programja?

Mindenki elmondta a mai programját. Max- nek randija lesz valamilyen lánnyal akiről mutogatott képeket is nekem, büszke vagyok rá hogy végre túllépet a múlton.
Jay elviszi a szüleit a kedvenc helyeire utána pedig a nem messze lakó nagymamájánál alszanak.
Josh elkíséri anyut New Yorkba és egy hétig ott marad nála.
Siva és Nareesha Tommal és Shannonal vettek egy közös lakást.Azt mondták kicsi már ez a lakás ezért gondolták hogy jobb lesz nekünk is és nekik is ha elköltöznek. Én ezt nagyon sajnálom hiszen imádom őket Shannon nagyon jó barátnőm lett. És félek hogy ez miattam van. A mostani ház a mienk marad, Nathan , Rosa , Max, Jay és én fogunk benne lakni. Olyan furcsa lesz, és üres nélkülük, de megígérték hogy egy héten tuti 3nál többször átnéznek. Megértem őket, hiszen kel nekik a nyugalom, komoly kapcsolatban élnek érthető hogy egy kicsivel nagyobb térre és magánéletre vágynak.  Már ma el is költöznek.

Bementem a szobámba hogy magamra kapjak valami viselhetőt  és induljunk a kórházba. Azt még nem tudom mit fognak a lábammal csinálni, kicsit félek de izgatott is vagyok.

- Hugikám indulhatunk?- jött be a szobámba Nath.
- Persz Nathan segítesz kérlek majd beszállni a kocsiba?-kértem a segítségét.
- Ez milyen kérdés, még szép hogy segítek.

Már ki is tolt a kocsihoz és indultunk is Rosa ült mellém anyu pedig Nath mellé az anyós ülésre.
Először kidobtuk anyut a reptérnél elbúcsúztunk majd mentünk is a kórházba .Természetesen ahogy anyu kiszállt Rosa rögtön  beült Nath mellé.

- És mi van veletek édesek?-érdeklődtem hátha végre bevallanak valamit.
- Meg vagyunk, élvezzük egymás társaságát , de nem lépjük túl a barátság határait.-felelte Rosa.
- Aha, köszönöm hogy ennyire öszinték vagytok velem...- próbáltam sértödötten mondani de nem vették az adást.
- Képzeljétek holnap reggel megyünk a stúdióba az új lemezt felvenni a srácokkal, korán reggeltől munka lesz- terelte a szót Nath.
- De jóó gratulálok ennek nagyon örülök.-tényleg boldogsággal töltött el hogy egyre sikeresebbek a fiúk.
- Ma este pedig megyek az unokatesómékhoz és szerintem náluk alszom.Jöttök csajok?
- Én nem hiszem Nathan köszönöm a meghívást.-válaszoltam, tényleg nem volt kedvem ,kifáradtam.
- Én azt hiszem maradok Amiraval drága.- válaszolt Rosa.

Azt hiszik nem tűnik fel nekem hogy együtt vannak? Mit hisznek meddig titkolhatják ezt pont előttem , és  főleg a legjobb barátnőm, aki  azt hittem mindent elmondd nekem.Most az én "bátyuskám" is próbál  becsapni. Istenem annyira kár ezért az egészért felhúznom magam.Én örülök hogy boldogok, de nem veszik észre hogy mennyire hanyagolják a régi barátaikat. Hiányoznak a nagy beszélgetéseink a semmiről Rosaval.

Végre oda értünk a kórházba és egy kicsit másra is tudok majd gondolni , nem csak erre az egészre. 

Behívtak a rendelőbe,el se hiszem azt ami ott történt vééégre levették a gipszet , mivel előbb összeforrt a csontom , csak mankóval közlekedhetek vagy úgy hogy valakiben támaszkodok. Annyira boldog voltam.
Mikor a saját lábamon sétáltam ki egy ápolót karolva Rosa és Nathan is nagyon meglepődött.Rögtön hívtam anyát , ő is nagyon örült az előbbi gyógyulásomnak .Fősuliba még mindig nem tudok eljutni sajnos de 2hét múlva menni fog az is . Basszus jó is hogy eszembe jutott, mivel  ma délután van a határideje hogy leadjak emailben egy tételt.
Haza értünk ahol nagy meglepődésünkre még Jay és a szülei is ott voltak.
- Amira hát te?- rohant oda hozzám Jay.
- Igen végre mehetek a saját lábamon - olyan szorosan átöleltem Jayt, nem tudom miért egyszerűen csak a boldogság miatt.
- És ti még hogy hogy itthon?-kérdeztem.
- Anyu nekiállt főzőcskézni nektek,és csak este megyünk át nagyihoz.-felete Jay.
- O viszont nekem most mennem kell megírnom a tételek végét. Be kísérnél Jay?
- Hogy a viharba ne!
-Srácok én leléptem ! Jay reggel 8 stúdió. Puszipá- köszönt el Nathan.
- Én meg megnézek egy filmet a moziszobába leszek ha kellek- jött be Rosa.
-Rendben majd megyünk ha végeztem a beadandóval.-feleltem.

Leültem a laptopom elé, Jay is bent maradt velem a szobámba. Persze a tanulás helyett Jay hülyeségeire figyeltem és nevettem az ökörségein.
 - Jay most kérlek  picit shhhhh..mert elkel küldenem a tételeket és koncentrálnom kell.
 - Befogom ha csinálhatok egy képet most azonnal rólad- meglepődtem Jay kérésén.
 -  Te bolond minek neked kép rólam?-felhúzott szemöldökkel néztem rá.
 -  Így tanulás közben olyan szép vagy. - Na mosolyogj.- tökéletes megy is twittere.
@jaytw: Nekem van a legszebb, legokosabb legjobb barátom,és képzeljétek végre levették a gipszét. Na mit szóltok ?:)

- Fiam ,Amira kész az ebéd!-szólt nagyon kedves hangon Julia.
- Köszönöm én kicsit később eszem , jó étvágyat nektek és köszönjük hogy elkészítetted az ebédünk!-feleltem.

Végre elküldtem a tételeket a Fősulinak,felnéztem twittere és Jay tényleg feltett rólam egy képet , és meg is jelölt egy másik bejegyzésben.


@jaytw: @amiraswers gyorsan gyere mert megeszem az egészet.


-Elmentünk a nagyihoz holnap stúdiózás után jövünk!-kiabált Jay
-Rendben ,vigyázzatok magatokra, üdvözlöm a nagymamád!

Besántikáltam a moziszobába ahol Rosa éppen elkezdte nézni a jégkorszak 4-et.


Különleges számunkra mivel a fiúk száma is benne van, ami nagyon nagy büszkeséggel tölt el .Vagy 6x visszatekertük arra a rövidke részre és üvöltöttük a házba.Rosa kiszaladt a konyhába egy kis popcornt csinálni. Mire vissza ért már a felét magába tömte olyan vicces volt hogy teli szájjal nevetett. Majd próbálta a popcornt a szájába dobálni.



 Olyan jó érzés volt végre a legjobb barátnőmmel lenni úgy mint régen , ennyit hülyülni nagyon jól érezem most magam. Persze a filmet már nem is néztük hanem ökörködtünk, képeket készítettünk majd mikor meguntuk, leültünk a fotelekbe és elkezdtünk beszélgetni.
Elkezdtem kérdezősködni komolyabb őszinte dolgokról , majd a jó kedv és a boldogság elszállt ,amit felváltott az üvöltözés és a sírás............
 









5 megjegyzés:

  1. Természetesen a legjobb resznel hagyd abba.!!! Most azonnal folytatast kovetelek!:))imadom imadom.:)

    VálaszTörlés
  2. Követelem a folytatást!!! :D Ez a rész is szuper mint mindig! :) ♥

    VálaszTörlés
  3. csajok ,olyan édesek vagytok!:)♥

    VálaszTörlés
  4. Én is azok közé tartozom akik imádják a blogodat :)
    Nagyon tetszett ez a rész, mert hosszu volt :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen!:))annyira imádlak! igen végre sikerült egy normális hosszúságú részt írnom:DD

    VálaszTörlés