2013. január 12., szombat

17.rész : Kezdet és vég.

Kedves, drága olvasóim! Köszönöm hogy vagytok nekem!:) Annyira örülök hogy már 4 feliratkozó van a blogomon:)Hoztam egy rövidke részt nektek!Mostanában kevés a visszajelzés hogy milyen a blogom, pedig annyi ötletem van a későbbiekre. Hamarosan jön az új rész,lehet minél eljön;)



Míg vártam a taxit írtam Amirának egy smst.

 - Hol vagy most?
 - Elég messze.-jött is a válasz 2 perc múlva.
 - Kérlek Amira mondd meg hogy hol vagy , utánad akarok  menni  hiszen imádlak, és én sem bírom ezt az egészet. Már értek mindent miért mentél el.
 - Jay, én is imádlak. És nem miattad mentem el, mint írtam pihenésre és gondolkozásra van szükségem.Kérlek szépen értsd meg, ígérem hamarosan találkozunk.

Amira lerázott, nem akar látni egy darabig, remek. Vajon hol lehet ? Még csak 1 napja hogy elment ,de már most hiányoznak a közös örültségeink.
 Éppen szálltam volna be a taxiba mikor Nathan utánam szólt
- Jay kérlek ne menj el az óriási csapás lenne ,ha most te is itt hagynál, gyere be  kérlek beszéljük meg és találjunk ki mit csináljunk hogy Amira megbocsájtson.- rohant oda,vagy ezerszer bocsánatot kért mindenért és olyan szorosan ölelt ,azt hittem megfulladok.
- Elééég már, még élni szeretnék pár évet.- vettem kicsit viccesre a figurát, mivel nagyon feszült volt a hangulat.

Vissza mentünk a házba, most hogy jobban átgondoltam, igaza van Nathannek, nem lenne okos ötlet elmenni, mivel a düh és a szomorúság vezérelt hogy elinduljak.
Természetesen Nathannel kibékültünk és elmondta hogy mennyire ludasnak érzi magát az egészben, de nem tudd parancsolni az érzéseinek ami miatt ez az egész volt. 
Szerintem elég bolond mert nem amiatt történt ez az egész mert ő beleszeretett Rosaba, hanem azért mert Amirának rosszul esett hogy hetente kb egyszer néztek rá. Neki az hiányzott, ami régen volt. Pluszba még az is közbejött hogy Shannon is elköltözött Tommal és ő se tudta olyan sűrűn látogatni, nagyon nehéz lehetett ez Amiranak, nem nagyon tudott ezzel mit kezdeni és ezért ment el.  Én ezt a dolgot így látom.
Nathan is belátta , többet kellet volna törődniük a pici pót hugicájával.
Miután mindent tisztáztunk , bementem a konyhába csináltam egy teát, majd felmentem a szobámba ,pihenni  egy nagyot.Álmomat valaki kopogása zavarta meg. Felültem az ágyon majd kómásan szóltam hogy nyitva van.

-Jay,beszélhetünk?-jött be a szobámba Rosa.
- Persze ,gyere csak! Én először is annyit szeretnék mondani ,sajnálom amit az előbb tettem.Gyere ülj le mellém -mutattam a mellettem lévő helyre.
- Tudod milyen rossz érzésem van , elüldöztem a legjobb barátnőmet, hazudtam neki, ordibáltam vele, nagyon megbántam, nem tudom mi volt velem.Talán a sok vizsga miatt a stressz ezt hozta ki belőlem, és ezért voltam sokat Nathel mert mikor vele vagyok nem gondolok a sulira a vizsgákra , nem stresszelek .Nathan teljesen kikapcsolja az agyam,mintha semmi gondom nem lenne.Tudom hogy Amira is ilyen hatással van rám, és sajnos nem jöttem rá időben, hogy több időt kéne a barátnőmmel töltenem,azzal aki mindig mellettem volt,bármiben számíthattam rá. Remélem egyszer megbocsát. Mindenben  hibás vagyok.Most döbbentem rá igazán mim volt, volt egy tökéletes barátságom és én elszúrtam. Meg oldhattam volna úgy is hogy mindkettőjükkel ugyan annyit vagyok. Bevallom elvakított a szerelem, igen kimondtam szeretem Nathan-t, boldog vagyok mellette. -Rosa alig bírta végig mondani mert patakban folytak a könnyei. Tényleg látszik rajta mennyire megbánta ezt az egészet.
- Shhh... nyugi Rosa, én biztos vagyok benne hogy minden rendben lesz, mivel a ti barátságotok nagyon erős.Hidd el Amira tudja hogy mennyire szereted őt, és ő  is ugyan így szeret. Most nagyot nőttél a szememben. Boldogsággal tölt el hogy ilyen csodásan beszélsz Nathanről. Remélem boldogak lesztek nagyon sokáig.- most láttam igazán Rosan mennyire fontos neki Amira és Nath is.
- Köszönöm Jay , igazán kedves vagy ,hogy meghallgattál és kiönthettem valakinek a szívem.
- Bármikor !-kedvesség képen még elejtettem egy halvány mosolyt.


Amira szemszöge : 

Már a repülőn ültem amikor Jay írta nekem az smst. Nagyon jól esik , nagyon hiányzik már most. Bevallom kicsit megbántam hogy eljöttem, de úgy érzem mindenkinek jobb lesz egy kis szünet. Anyához megyek Amerikába.Megkértem hogy ne mondja el a fiúknak, hiszen tudom hogy úgy is keresni fogják.
Már úton vagyok a szállodájához , szerencsére ma nem dolgozik így vele tölthetem az egész napot.
Los Angeles teljesen más mint London, te jóóóó ég , ez a hely egyszerűen fantasztikus. Még csak 3 órája vagyok itt , de már is beleszerettem. Az élet arról szól hogy az ember megtalálja a helyes utat, lehet hogy én most pont azon vagyok, és nem véletlen hogy itt kötöttem ki ? Ki tudja, lehet hogy ez egy teljesen új élet kezdetét jelenti ..................






4 megjegyzés:

  1. Most azonnal folytatast kerek!!! Imadom imadom imadom<3

    VálaszTörlés
  2. Imádom *-* Csak így tovább! ♥

    VálaszTörlés
  3. Mikor jön a következő rész?? :00 Ez fantastic *---* imádom <3

    VálaszTörlés
  4. lányok annyira jól esik hogy írtok:) nagyon sokat jelent nekem! Még ma próbálok hozni új részt nektek! köszönöm hogy olvassátok a blogom !:)))

    VálaszTörlés