2012. november 24., szombat

1.fejezet 1.rész : Utazás.

Minden egy utazással kezdődött ...

Vééééééééégre itt a Karácsony ! Imádom ezt az ünnepet , ilyenkor anyuval mindig elutazunk egy gyönyörű helyre.Ez most se lesz másképp.Mint megtudtam idén csatlakozik hozzánk anyu új barátja Josh és az ő fia.
- Kicsim van egy meglepetésem neked! - mondta anya majd átnyújtott egy borítékot.
A borítékban 2 repülőjegyet találtam,majd meglepődve kérdeztem -moooooost ez komoly anyu ? Tényleg jön velünk Rosa is ? Ezt nem hiszem el! Köszönöm! Szeretlek anyu!- nagy örvendésemet anyu telefonja szakította félbe.
- Ki volt az anyu? - kérdeztem izgatottan.
- Josh volt az ,azt kérte hogy foglaljunk le egy egész  házat , mert a fia és a barátai többen lesznek, és ott szeretnének lenni velünk 28.-ától Január 2.-áig.
 Remek,tehát ott lesz rajtunk kívül egy csomó ismeretlen és velük kell töltenem a Karácsonyt. De nem baj , legalább ott lesz velem a legjobb barátnőm Rosa !
A gondolat menetemet anyu szakította meg :
- Drágám indulás pakolni mert  3 óra múlva indul a gépünk Norvégiába.
Már rohantam is a szobámba pakolni.1 óra alatt összepakoltam, elkészültem, felöltöztem és indulásra készen álltam a nappalinkban.Anya még nem készült el ezért gondoltam bekapcsolom a tv-t , de semmi izgalmas nem ment.
Csöngettek.--majd én kinyitom kiabáltam anyának-és rohantam is  az ajtónkhoz.
- MEGLEPIIIIII ! - üvöltötte Rosa
- Ezt nem hiszem el hogy együtt töltjük az ünnepeket annyira de annyira jó lesz! - ujjongtam neki.
- Tudom, és ezt mind anyukádnak köszönhetjük!Már alig várom hogy lássam Norvégiát.-vajon Norvégiában jó pasik laknak ?- drága barátnőm látszik hogy egy pasira vágyik így Karácsonykor.
- Képzeld ott lesz Josh, és a fia is akit még mindig nem tudom hogy hívnak.Ja és a fiának ott lesz pár barátja.-Hmmm tehát lesznek ott pasik-barátnőmben felcsillant a remény lángja.
- Lányook, lányok-kiáltott anyu.- itt az autó amit Josh küldött elénk.-kiléptünk a lakásból és egy hatalmas terepjáró állt a házunk előtt.
- Huuuuh ,ez kedves volt Josh-tól- jegyeztem meg anyunak.

Beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk a reptérre, kb.20perc alatt ott is voltunk.

A repülő út elég uncsi volt , elég sokat utazok mivel anyu mindenféle hírességeknek a stylistja és szinte majdnem mindenhova magával visz.A munkája során ismerkedett meg Josh-al is.Unalmamban -mivel melletem Rosa olvasott, és zenét hallgatott.-azon gondolkodtam miután leszállunk a gépről , elmegyünk a szállásra ,letesszük a cuccainkat utána első dolgunk  az lesz hogy megkeressük a legnagyobb bevásárlóközpontot és veszünk mindenkinek ajándékot.A gondolatmenetemmel álomba is ringattam magam, majd a stewardess hangja ébresztett fel : - Kérem csatolják be az öveiket nem sokára landolunk.

Zökkenő mentes landolás után, megálltunk Rosa-val a reptér lépcsőjén és egyszerre kiáltottuk : HELLÓ NORVÉGIA MEGJÖTTÜNK! ............






 

2 megjegyzés:

  1. Tetszik, mert nagyon aranyos a leírás :) És az nagyon tetszik hogy realisztikus. Hisz bárki akinek tehetősek a szülei elmehetnek kiruccani Norvégiába (néhány jó pasival ;D ) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)tudod mennyire örülök hogy te írod ezt!:) köszönöm hogy olvasod a blogom!:)

      Törlés