2012. november 27., kedd

6.rész : Séta a városban .

 Nem tudom elégszer meg köszönni a sok kedves kommentet!:) Mondtam már hogy imádlak titeket?:)) - MERT NAGYON!!




Rosa szemszöge: 

Nathan-től nagyon kedves volt hogy behozott engem a városba.
Csodálatos karácsonyi vásár volt , meg is néztem minden kis részletet.Remélem Nathan nem unta nagyon.
Az utca olyan hosszú volt hogy a végéig el se láttunk, gyönyörű volt , az egészet égősorok borították.
 Sétáltunk egyre beljebb majd megláttam egy mini vidámparkot!
-Néééééézd Nathan, légyszi üljünk fel valamire-kérleltem a legcukibb mosolyommal.
- Igazából nem nagyon szeretem az ilyen pörgős-forgós dolgokat.-felelte
- Akkor mit szeretsz? Talán pónit lovagolni? - kérdeztem kissé cinikusan.
- Yeeeeeeeeeeeeaaah- villantott egy kaján mosolyt és átölelt.

Persze a végén az lett hogy ,ahova leültünk az csak egy pad volt. Nathan  hozott nekünk egy-egy bögre hatalmas teát. Meg is jegyezte hogy imádja a teát, nem tudna nélküle élni, ha tehetné éjjel-nappal csak inná.
Nathan rengeteget mesélt még magáról ,és én annyit nevettetett hogy biztos vagyok benne holnapra  kockás hasam lesz.Sétáltunk tovább és elkezdtük nézegetni a feldíszített fákat.


-Nos hogy tetszenek a fények?-vett kezébe egy kis égőt.
 -Nagyon tetszik ,csodás ez az egész hely! Köszönöm hogy elhoztál ide.De biztos vagy benne hogy jó ötlet ezt az égősort fogdosni? nem tűnik túl stabilnak.
-Nyugalom.Nathan kezében minden biztonságban van-kacsintott egyet szexisen.
Most úgy látszik nem volt semmi biztonságban Nathan kezében.Véletlenül az egyik égő beleakadt a sáljába és a fél utcányi égősort lerántotta.
-Jézusom.-mondtam ijedten.-reménykedjünk hogy nem veszik észre
-Nem veszik észre?-húzta fel szemöldökét.-Rosa lebontottam a fél utcát.
Olyan viccesen nézett , és mondta hogy elnevettem magam.Majd a nevetésemen ő is nevetett.
Éppen segítettem kihámozni Nathan-t az égők fogságából ,amikor egy rendőrt pillantottam meg aki felénk tartott...

-Szép estét hölgyem és uram!- köszöntöt minket udvariasan a rendőr.
- Jó estét biztos úr!-üdvözöltük egyszerre.
- Elmagyaráznák mi történt?
- Sajnálom, az egész véletlen volt, beleakadt  a sálam  az egyik égőbe, és így rántottam le.-felelte illedelmesen Nathan.
- Értem ,értem figyeljen ide, nálunk az a szokás hogy így az ünnepek között nem gorombáskodunk a másikkal, ezért csak egy nevet és a telefonszámát fogok felírni. Majd bent a nagy főnökök kitalálnak valami büntetés szerűséget, vagy kap egy szép kis csekket a helyreállítási díjról.
-Köszönöm hogy ilyen kedves!  A nevem Nathan James Sykes .
- Álj álj, áljunk meg! Nekem miért ilyen ismerős a neve ?- talán büntetett elő életű ?-kérdezte a rendőr
- Jézusom , nem nem vagyok az , most járok először itt Norvégiába.-kicsit ijedt hangon válaszolt
 - Akkor honnan ismerhetem én a nevét?-kérdezősködött tovább a rendőr..
- Egy angliai fiúbanda tagja vagyok.-esetleg a tv- ben halhatta a nevem.
- THE WANTED? -kérdezte elég hangsúlyosan a rendőr
- Pontosan.-mosolygott Nathan.
- Maradjanak itt , telefonálnom kell!- utasította

-Rosa, sajnálom hogy elrontottam az estét!-sajnálkozott
- Nathan ne hülyéskedj ennél jobb estém nem is lehetett volna, ennyi izgalmat és viccet egy napra. Köszönöm!-nyomtam egy puszit az arcára.


Kedves Nathan Sykes, véletlenül a banda többi tagja nem tartózkodik a városunkban?- jött vissza a rendőr ezzel a kérdésel.
- Éppenséggel pont itt  vagyunk még 3 napig.-válaszolta Nathan.
- Akkor lenne egy ajánlatunk  ,hogy hogyan dolgozhatja le a büntetést..................


Ez a rész azért lett ilyen rövid mert ez csak egy átmeneti rész lenne.Remélem azért tetszett nektek:)) További szép napot!:)

6 megjegyzés:

  1. Na a rendor ba' is mit akarhat.;D edes hatos/hetes. Najo.befejeztem.:) kovit gyorsaaaaaaan!

    VálaszTörlés
  2. de ötletes vagy :) nagyon jól 'kihúztad' Nathet a bajból ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jók a mestereim ;) ! köszönöm a kommentet!:)

      Törlés
  3. Decukik maaar *-* es a szegeny egosor XD. tetszik ez a rendorbacsi-s cucc :d varom a folytatast! :D ha lehet minel hamarabb ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)!annyira örülök hogy olvassátok! már fent van a folytatás!:)!

      Törlés