2012. november 25., vasárnap

4.rész : A felejthetettlen nap.

Köszönöm, a sok kedves kommentet, nagyon sok erőt ad a folytatásra!


Reggel nagy zajra ébredtünk Rosa-val.Mikor egyre nagyobb zajokat hallottunk, gondoltuk megnézzük mi az  , a lépcső felénél jártunk ,amikor a kanapé mögül elő ugrott 5 fiú.



  - ho-ho-ho, Boldog Karácsonyt!- kiáltották a srácok ,majd egy csoportos ölelés közepén találtuk magunkat.
- Mivel hamar elaludtatok, ezért itt vannak a Mikulások.-széles mosolyt villantott Nathan.
- Köszönjük fiúk ez aztán a csodás meglepetés !-mondtuk Rosa-val.

Elég sokat beszélgettünk a délelőtt folyamán a fiúkkal, csináltunk nekik enni,miközben ők valami hülye sorozatot néztek,vagyis inkább csak bambultak a kanapé előtt.Tisztára úgy viselkedtünk mintha ezer éve ismernénk egymást. Ez nekem nagyon tetszett mert én is elég közvetlen vagyok mindenkihez.
Rosa-val mi is leültünk a fiúk közé,én Jay és Nathan közé kerültem, Rosa pedig a kanapé legvégére Nath mellé- megjegyzem eléggé forrt köztük a levegő, folyamatosan mosolyogtak egymásra, nagyon édesek-
Csöngettek.Mindenki elmerült a filmnézésbe - majd én nyitom -kiabáltam, -de erre se reagált senki, mintha nem is hallanák.
Odasétáltam az ajtónkhoz ,meglepődtem mert egy szőke hajú lány szerencsétlenkédet a bőröndjeivel.
-Szia! Ne haragudj, de szerintem rossz ajtón csöngettél-mondtam kedves mosollyal.
- ÁÁÁ szóval Tom elfelejtette mondani hogy jövök- nevetésbe tört ki a lány.-majd folytatta-
- Szia Shanon vagyok , Tom barátnője ,remélem nem haragszotok ,hogy én is veletek töltöm az ünnepeket.
- Jaaaj dehogy is ! Gyere beljebb örülök hogy megismerhetlek Amira vagyok.
- Srááááácok jött egy vendégetek-kiáltottam nekik de erre se reagáltak-
- Szerintem elnyelte őket  a tv. - jegyeztem meg , ezen mindketten nevettünk.
- Ők már csak ilyenek.-mosolygott kedvesen Shanon.

A fiúk végre feleszméltek hogy van egy újabb személy a házba, majd mindenki köszönt Shanonnak, később  Nathan kinyögte hogy éhes.
Amig a fiúk rendeltek pizzát addig én körbemutattam az egész házat ,és megmutattam Tom szobáját, gondoltam úgy is oda fog le pakolni Shanon.

-ooo a jacuzzit azonnal kiszúrtam a szomszédnál- kacsintott egyet Shanon.
Shanonnal nagyon sokat beszélgettem, nagyon megkedveltem őt.Gyönyörű és kedves lány, aki nagyon bolond is egyben és még modell is.kell több ennél egy pasinak? Szerintem Tom kifogta a főnyereményt.
 Csodálatos párt alkotnak, mindenki ilyen kapcsolatra vágyik mint az övék. Bolondok együtt, mindezek mellet imádják egymást.

Az este folyamán azon gondolkodtunk mit csináljunk, láthatóan Shanon egy kicsit felpörgött es ebben Tom is vele tartott.
Odajött hozzám Shanon majd felrángatott az emeletre.
-Figyu mi lenne , ha átlopódznánk a szomszéd jacuzziába, kicsit szórakozni-hmmmm?-Jó buli lesz hidd el  Amira!- győzködött Shanon.
- Benne vagyok, hiszen egyszer élünk.-öleltem át.
- Rohantunk le a lépcsőn egy száll fürdőruhában -32 fokban.-Majd a fiúk megjegyezték- huhaa, lányok magán divat bemutatok kapunk?
- Na persze, még mit ne! Megyünk a jacuzziba.-majd kacsintottunk egyet a fiúkra.

Azzal a lendülettel Rosa és a fiúk rohantak is fel a lépcsőn felvenni a fürdő cuccukat.
Max hozott pezsgőt amit jó ízűen meg is ittunk, persze a fiúk nem bírták ki hogy ne ordibáljanak ,ezek mellet még torkukszakadtából kezdtek el énekelni.
The sun goes down ,The stars come out ,And all that counts, Is here and now ,My universe will never be the same, I'm glad you came
!! (
Lemegy a Nap,Előbújnak a csillagok,S most semmi más nem számít,Csak a jelen,Az életem már sosem lesz a régi,Boldog vagyok, hogy eljöttél !!)


Tom nyakába kapta Shanon-t ,Nathan pedig Rosa-t azon versenyeztek ki dönti le a másikat előbb. A nagy kiabálás közepette ,arra lettünk figyelmesek hogy a szomszéd egy elemlámpával a kezében közelít felénk. Gyorsan kiszálltunk a jacuzziból majd elkezdtünk rohanni.Többet ittunk a kelleténél ,ezért én majdnem el is elestem ,de szerencsére Jay megfogta a kezem és berángatott magával a házunkba.
- Ez meleg volt !- jegyezte meg egyszerre elég viccesen Tom és Siva
Mindannyian hangos nevetésbe törtünk ki.Bent folytattuk az őrjöngést,még megittunk pár üveg pezsgőt. Elkezdtünk twisterezni, Max-nek kis híján sikerült feldöntenie a karácsonyfát.Elég vicces látvány volt ahogy ittasan tartja a fát ,hogy el ne boruljon.

Hajnali fél 4-kor mentünk fel aludni, megbeszéltük Nathan-nel, hogy mi ketten reggel korábban kelünk ,mint a többiek és elmegyünk bevásárolni.

Másnap reggel 9 kor keltünk Nathan-nal . Halkan összeszedtem mindenkinek a vízes ruháit, hogy kimossam, és kiteregessem de  a saját bikini felsőmet nem találtam sehol.
Lementem a nappaliba hogy megnézzem ott van e de ott sem találtam.
Nathan és Jay már lent ültek a kanapén.
- Jó reggelt srácok, nem láttátok véletlenül a fürdőruha felsőmet valahol?
- Hidd el ha nálam lenne arról tudnék-elég viccesen hangzott Jay-től.
 - Mindegy majd megkeresed ha hazaértünk,induljunk vásárolni!-szólt nekem Nathan.

Bementünk a közeli szupermarketbe ahol elég kínos helyzettel találtuk szembe magunkat.....






6 megjegyzés:

  1. ajj. annyira jó lett.:) ez a jacuzzi jó ötlet volt.;D így tovább.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)♥ imádlak! köszönöm a sok-sok segítséget!

      Törlés
  2. ''- Hidd el ha nálam lenne arról tudnék'' meg a jacuzzi :'D ha mondhatom ''best moment'' :D minel hamarabb kerem a folytatast *-*!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD , köszönöm hogy olvasod, örülök hogy tetszik!hozom hamarosan!:)♥

      Törlés
  3. K.baszott jó volt ez a rész :) Annyira 'hozták' a fiúk a formájukat :) Mindenkit el tudok képzelni hogy ilyenek :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is ez a rész lett a legjobb. Igyekszem minél többet kihozni magamból, és még nagyon sokat kell fejlődnőm,de úgy érzem javulok...:))

      Törlés