2012. november 26., hétfő

5. rész : Kínos szituáció.


Nagyon hálás vagyok nektek, a sok-sok kommentért! Imádok mindenkit! Köszönöm hogy olvassátok a blogom!



Amint beléptünk a szupermarketbe egy nem várt személyt szúrtunk ki.
Azonnal elkezdtünk bújkálni a sorok között Nath-el.-nem bírtuk ki hogy ne röhögjünk -sajnos ezt az a személy is meghallota aki elöl bújkáltunk, mire észbe kaptunk már ott állt a hátunk mögött.Nem kívánt személy a szomszédunk volt.
-Sziasztok Ronald vagyok a szomszédotok, lenne egy kérdésem. Véletlenül nem tudtok valamilyen bandáról akik tegnap a jacuzzimban fürdőztek?-húzta fel a szemöldökét kérdőre.
-Mi nem ismerönk ilyen embereket.Vajon kik lehetnek ezek az állatok, más jacuzziába fürdőzni még ilyet- próbált komoly arcot vágni Nathan ,de nem igazán sikrült neki.
-Érdekes, pedig ha jól láttam pont a ti házatokba rohantak be.-Ronald kérdően nézett ránk.
-Azt hiszem nekünk most mennünk kell-rángattam el onnan Nathant.

Egy másik bevásárlóközpontba mentünk,bevásároltunk sok-sok mindent mivel 2 nap múlva Szilveszter.És nagy bulit akarunk csapni otthon.
Nathan-nel sokat beszélgettünk,sok mindent mesélt a fiúkról  és Shanonról is.
Haza fele utón megkérdezte tőlem hogy szerintem mit szólna Rosa ,ha délután elhívná sétálni.
- Nathan ez szerintem remek ötlet biztos örülni fog.-biztattam .
- Te vagy a legjobb hugica a világon -majd adott egy puszit az arcomra.

Mire hazaértünk, már mindenki fent volt anyu és Rosa  fözték az ebédet.
Elmeséltük a srácoknak hogy találkoztunk a szomszéddal és elég kínos volt.
- Szóval nem is haragudott érte?- Na akkor mehetünk máskor is-ujjongót Tom.


Megebédeltünk majd a fiúk kitalálták hogy menjünk ki a teraszra. Mindenki jó rétegesen felöltözött, a fiúk kint raktak tüzet, Rosa hozott le mindenkinek takarót. Csináltunk mályvacukrot.Tom lehozta a gitárját majd a fiúk énekeltek nekünk  karácsonyi számokat .




Nagyon élveztük lányokkal a fiúk magánkoncertjét ,ami késöbb bohóckodásba  ment át.
A bohóckodást Nathan szakította félbe , kijelentette hogy ők elmennek a városba Rosa-val megnézik a karácsonyi fényeket.
- ooo drága gerléim menjetek, Isten áldjon!-mondta Jay -majd búcsúzoúl megdobta Nathant hógolyóval.
Miután leléptek Rosa-ék , minket kezdett el dobálni kedves Jay, és Siva.
Jójó srácok inkább játszunk ovisat és épitsünk hóembert - szólalt meg egyszerre Max és Tom.
Persze a hóember épités alatt azt értették hogy betemetjük Jay-t és Siva-t hóval.
Tom és Shanon Sivat, Max és én pedig Jay-t temettük be aminn ők is csak nevettek.Láthatólag nagyon élvezték hogy hóemberek lesznek.
Nagyon átfagytam ezért bementem hogy csináljak teát és forralt bort , ki mit szeretne inni. Pár percel késöbb bejött Shanon kicsit éhes volt ezért rendeltünk pizzát , majd szóltunk a fiúknak hogy jöjjenek be mert itt a kaja, és van meleg ital. Shanon-al elkezdtük nézni a Télaput.A fiúk kint zajongtak a konyhába, vagy is inkább hangos röhögés hallatszodott.
Felmentem megkeresni a telóm mert Nathan-nél maradt,de nem csak a telómat találtam meg, észrevettem hogy a bikinifelsőm ott hever földön. Kinéztem az ablakon majd láttam 2 nagy hóbucskát .
Bassza meg !-kiáltottam egy nagyot.-Siva-t és Jay-t  kint hagytuk.
Rohantam le a lépcsőn , és kiabáltam a többieknek hogy mi van.
Kimentem a teraszra, majd megkönnyebülve láttam hogy ott ülnek a tűznél és melegednek.
- Jézusom miért vágsz ilyen ilyedt arcot? -kérdezte Jay.
- Megijedtem hogy jéggé fagytatok idekint.
- Már rég bemehettünk volna ,de  kiváncsiak voltunk mikor veszitek észre, hogy mi még mindig kint vagyunk.Sikerült megdöneni a rekordot ,2 órába telt mire feltünt a hiányunk-jegyezte meg Siva.
- Felőlettek meg is fagyhattunk volna !Szívtelenek!-próbálta drámaian előadni magát Jay -ezért még számolunk..........

11 megjegyzés:

  1. uristen egy másodpercig igy ültem, és az volt a gondoltam hogy most át megy ez a fanfiction ilyen majdnem meghal mindenki fanficbe :D de nem :D Jay és Siva átélt egy Jiva pillanatot :D tetszett nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt amugy a megfagyásra gondoltam :D

      Törlés
    2. köszönjük emese ezt a velős kommentet :* (imádlak) x

      Törlés
    3. imádlak titeket:)! Jiva moment..:DD

      Törlés
  2. Telmanok. Edesek.:D igy tovabb es gyorsan ha lehet!;)

    VálaszTörlés
  3. Telmanok. Edesek.:D igy tovabb es gyorsan ha lehet!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kis cukikáink :))sietek, de idő kell egy jó részhez :))!

      Törlés
  4. XD Ez fenomenalis :'D Es ha belegondolok meg is csinalnak :D nagyon tetszett!Minel hamarabb kovi reszt!:D Kivancsi vagyok a Szilveszter-te!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem még ma feltenni :)!örülök hogy enyire tetszik neked!:))!

      Törlés
  5. tetszett. akár jöhet a kövi most rögtön is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm hogy olvasod! és örülök hogy tetszik!:))igyekszem még ma feltenni az újat!

      Törlés