2012. november 24., szombat

3.rész : Boldog Karácsonyt!


Negyed óra alatt oda értünk egy hatalmas bevásárlóközpontba , az első utunk az ékszerboltba vezetett.
Beavattuk Rosa-t is mindenbe, nehogy elszólja magát estig otthon.
Josh igazán le akarja nyügőzni anyát, mert egyenesen a gyémántók felé tartott.
- Ez jó lesz Amira?- kérdezte Josh izgatottan.
- Tökéletes! anyut már így is levetted a lábáról gyémántók nélkül .
 Hamar végeztünk az ékszerboltban,igazán gyönyörű gyűrűt sikerült választani anyunak.
Rosa-val kicsit külön mentünk ,hogy egymásnak is tudjunk venni ajándékot.
Nagyon sok mindent vásároltam, imádok ajándékot adni másoknak.
Mindannyian bevásároltuk amire szükségünk volt majd a kocsinál találkoztunk.
- Indulhatunk haza lányok?-anyukád hívott hogy nemsokára kész az ünnepi vacsora.-mondta Josh
- Igen, mi készen vagyunk.-mondtuk egyszerre.

A hazafele utón azon gondolkoztam mibe öltözzek a vacsorához, minden évben kiöltözünk ,miután közösen feldíszitettük a karácsonyfát.Ez amiért anyira imádom ezt az ünnepet.
Mivel elég közel laktunk a bevásárlóközponthoz hamar hazaértünk, beléptünk a házba isteni illat csapott meg minket.
-Szívem behoznád a fát? - kérte anyu Josht.
-Nathan kérlek gyere le segíteni- lányok ti meg segítsetek Ashley-nek megteríteni- kérte Josh.

3-man lányok egész gyorsan mgterítettünk, pont mire a fiúk behozták a fát.

 - Itt az idő díszíteni - kiabált Nathan.

Elég hamar végeztünk 5-en a fa díszítésével is, tényleg úgy éreztem hogy újra van egy boldog családom.Mindannyian a fa alá tettük az ajándékainkat.













Mindenki felment a szobájába hogy elkészüljön a családi vacsorára . Én egy hosszú ,fekete-ezüst ruhát választottam, Rosa egy vajszínű-fekete rövidebb ruhát.

- Tyűűűha meg vagyok elégedve magunkal- mondta elég viccesen Rosa
- Imádlak drága barátnőm, Boldog Karácsonyt!-majd nagyon szorosan átőleltem.
- Lááányok- kiáltás hallatszott lentről- gyertek le ha készen vagytok- mi már itt várunk.- kiabált nekünk Nathan.
- Már jövünk is.!- azzal a lendülettel ki is léptünk az ajtón.
- Wááóó ez aztán a szép látvány.- vigyorgott Nath.
- Lánykáim csodálatosan néztek ki -jegyezte meg  anyu

Mindenki nagyon elegáns volt anyu is egy estélyi ruhát vett fel, a fiúkon pedig öltöny volt.
Leültünk vacsorázni, nagyon sokat nevettünk fantasztikus hangulat volt. Mindenki tele ette magát minden finomsággal.
-Szerintem menjünk ajándékozni!- már rohantam is a karácsony fához- én kezdeeem!

Anyunak egy cipőt, ruhát ,és egy fülbevalót vettem a kedvenc tervezőjétől.  Josh-nak egy karórát  ,és egy nyakkendőt. Rosa-nak megvettem álmai telefonját, és vettem neki egy koncert jegyet a The Wanted februári koncertjére, egy koncertjegyet Nathan is kapot.Majd megjegyeztem  nehogy le maradj erről a szuper koncertről- ezen mindenki nevetett.
-Nathan neked közösen vettünk Rosa-val ajándékot, tudjuk hogy imádod a baseball sapikat, +  láttuk a videókba és a képeken hogy állandóan colát iszol ezért egy karácsonyi limitált kiadásu colát is kapsz.
 - ooo, lányok ez nagyon kedves, köszönöm,jó érzés hogy már ennyire kiismertetek!-egyszerre ölelt át minket
- Akkor folytatnám én az ajándékozást .- mondta Nathan

Én és Rose ugyanazt kaptuk Nath-től , a banda összes eddigi cd-jét, +egy dedikált képet róla.
-huuh ez aztán az ajándék, mostantól egész álló nap Wantedot fogunk hallgatni.-próbáltam kicsit elviccelni - nagyon tetszett ez az ajándék.
-Apa és Ashley titeket otthon vár az ajándékotok.
 Nathan után anyu adta ád az ajándékokat.
Josh egy mobilt, én egy tabletet,és egy nyakláncot a nevemmel, Rose egy tervezői álomruhát, Nathan egy öltönyt kért amit anyu csinál, mert egy díjátadon szeretné viselni, anya meg is csinálta neki + vett neki egy karórát.
 Már alig vártam hogy Josh-jöjjön.

- Elösször a szerelmemnek adnám oda az ajándékom.-Drágám nem nagy dolog ,de életem legboldogabb ajándékát adom oda.-majd kinyitotta a kis dobozkát -letérdelt és feltette a kérdést-
Ashley drágám lennél a feleségem? - anya  fel se fogta mi történik elkezdett sírni megfogta Josh kezét és azt mondta - Boldogan lennék a családod tagja.-Szeretlek Josh!

 Ennyi élményt egy napra, megismertem a mostohatesóm, aki a híres Nathan Sykes, anyunak megkérték a kezét.
 Imádom a Karácsonyt, tényleg a szeretet ünnepe.
Koccintottunk egy pohár pezsgővel majd ,Anyu és Josh felment a szobájukba.
Mi hárman lent maradtunk és karácsonyi meséket néztünk, közbe nagyon sokat beszélgettünk , Nathan annyira édes volt, folyamatosan tesókámnak hívott, ölelgetett, mintha  tényleg a testvére lennék. Imádom ezt a fiút,és örülök hogy most már hivatalosan is egy családot fogunk alkotni.Rosa elaludt a kanapén, mi Nathannel végignéztünk még egy filmet majd mi is elálmosodtunk. Kérdezte hogy megyek e fel aludni, de mondtam neki, hogy nem akarom itt hagyni Rosat egyedül ,inkább itt alszom vele.
- Na ne hülyéskedj már ,elég kényelmetlen ez a kanapé kettőtöknek- majd az ölébe kapta Rosat és felvitte a szobánkba.
- Micsoda úriember az én bátyókám -viccesre sikeredett ez a mondatom,ezért mindketten röhögtünk.
- Jóéjt Amira! Boldog Karácsonyt! Nagyon örülök hogy veletek tölthetem a Karácsonyom és az Új évem.-aludj gyorsan mert ha nem alszol nem jön reggel a Mikulás..................













9 megjegyzés:

  1. Nathan cukipofa Sykes és Amira életvidám Sky családjának kalandjai folytatódik a reklám után!;D kövit,de én kicsit lassabban olvasok.;D

    VálaszTörlés
  2. :))) imádlak, köszönöm hogy olvasod! ígyekszem! én gyorsan olvasok tehát vároma kövit hamar!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon fantasztikus.Es megjegyzem en is roppant gyorsan olvasok tehat hajra!!:)

    VálaszTörlés
  4. igyekszem!:)köszönö,nagyon örülök hogy olvassátok!

    VálaszTörlés
  5. *--* De cuki :D ez az uj kedvenc blogom :') Ha lehet minel hamarabb irj egy uj reszt *-* nagyon varom :D

    VálaszTörlés
  6. Úristen*-* ez nagyon joó imádom ^^ már alig várom a következő részt ;))

    VálaszTörlés
  7. nagyon édesek vagytok! köszönöm, jól esik ennyi kedves kommentet olvasni,ti adtok nekem erőt ! :) Igyekszem még ma felrakni új részt!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon édes volt az ajándékozás, csak túl rövid volt :/ De nagyon tetszett :) Nath karaktere is tökre jóó, el tudom képzelni ahogy nyomja az egyszerű kis poénokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom miért de teljesen ilyennek képzelem Nathan-t :DDD

      Törlés