2012. november 24., szombat

2.rész : Szállás.


Amint leszálltunk a gépről anyunak azonnal megcsörrent a telefonja Josh-volt az.
Azt mondta anyának hogy a fia jött ki elénk a reptérre kocsival.
Most komolyan annyi 19 év körüli fiú mászkál itt a reptéren, és az egyik értünk jött vajon hogy fogjuk megtalálni egymást?
-Anyu most ez komoly ?-azt se tudjuk kit keresünk.
- Nyugi kincsem én ismerem a fiát.-most megkönnyebbültem hogy anyu tudja ki az.
- Rosa elkezdte bökdösni az oldalam, nééézd az a srác hogy vigyorog ránk, és anyudra, nekem annyira ismerős. - egyenesen felénk tart .- mondta egész viccesen Rosa.
-ÁÁÁ, szia Nathan- anya átölelte és megpuszilta.
Nekünk is köszönt egy-egy öleléssel és kézfogással.
- Nathan vagyok, örülök hogy találkozhattok ilyen szép lányokkal,ennél jobb karácsonyom még nem volt.- mondta elég viccesen Nathan.
- Tudjuk ki vagy, láttunk a tv-ben ja és mellesleg bírjuk a zenédet- mondtam elég komikusan.- ezen Nathan is csak nevetett.
- Én Amira vagyok ,Ashley lánya ,ő itt a legjobb barátnőm Rosa.- megjegyzem le se vették a másikról a szemüket, és végig vigyorogtak egymásra mintha ott sem lennék.-
- Huh megkönnyebbültem hogy szeretitek a zenénket-.jegyezte meg Nathan- induljuk a szállásra.-majd a parkoló felé írányitott minket.
- Szép a szállás Nathan?- kérdezte Rosa
- Hívjatok csak Nath-nek-ennél gyönyörűbb helyet nem láttam, havas a táj, hegyek és még folyó is van.
Nathan és Rosa elbeszélgettek, ezért én addig halkan kérdezősködtem anyutól.
- Anyu most ez komoly?A pasid egy világsztár apja? és ezt nem mondtad el nekem?- kérdeztem csalódottan.
- Kicsim azért nem mondtam el mert tudom hogy nem szereted a felhajtást. Már Nathan is kíváncsi volt rád.-anyu egy hatalmas puszit nyomott az arcomra-szeretlek kicsim!
- Ezek szerint az ünnepeket a The Wantedos fiúkkal fogjuk tölteni? - szuper , melyik lány nem örülne ennek?-kicsit meglepő volt számomra ez a dolog, mondjuk ők is ugyan olyan átlagos emberek mint mi.
- Igen Amira a maradék 4 fiú fog hozzánk csatlakozni 28.án.-jegyezte meg Nathan.
- Szóval hallgatózol szupersztár? -kérdeztem viccesen.
- Éééén neeem ,soha!-majd együtt nevettünk.

 -Megérkeztünk!-kiálltotta Nathan.
Josh már ott állt az ajtóban és várt minket.
- Üdvözlet kis családom !- nagyon édesen mondta Josh, egyre jobban kedvelem és úgy érzem igazán szeretik egymást anyával.
Beléptünk a házba ,valami lélegzet elállító volt , igazi karácsonyi hangulat uralta az egész házat
-Lányok gyertek megmutatom a kilátást!-hívott minket Nathan a hátsó teraszhoz.
-Eeeejha ez nem semmi, igazán gyönyörű. - még a lélegzetünk is elállt.
Gyorsan elővettem a fényképezőmet, és megörökítettem.

-Felhozom a cuccaimat a kocsiból -mondtam-indultam volna de Nathan rám parancsolt.
- Állj, drága mostohatestvérem, csak nem gondolod hogy engedem hogy te cipeld a csomagokat?.-majd én felhozom nektek.- hű ez egyszerre kedves és ijesztő is volt Nathan-től nem tetszik a mostoha szó, na nem mintha nem lenne über király hogyha Nath lenne a mostohatesóm.
Nathan pikk-pakk fel pakolta a bőröndjeinket . Majd megkérdeztük hogy jön e velünk vásárolni
Nem akart jönni,mondta hogy lepihen hogy este sokáig bírja az ünneplést.
Utánnunk szólt Josh.
- Beszélhetünk egy kicsit Amira?
-Persze mondd csak Josh.!
-Egy hatalmas döntés előtt állok,nagyon szeretem az anyukádat, Nathan azt mondta örülne ha egy család lennénk, már most nagyon kedvel téged.Te mit szólnál ahhoz hogyha eljegyezném édesanyádat ?
- Josh - nyakába ugrottam- nagyon örülnék neki! Látom mennyire szereted anyát,  a tenyereden hordozod , mindenki ilyen férjre vágyik! Boldog lennék ha ismét lenne egy szerető családom.Nagyon kedvellek téged és Nathant is- szerinted ha én ennyire örülök neki ,akkor anya mit fog reagálni rá?-majd megpusziltam Jost.
- Nagyon örülök a válaszodnak, akkor nem zavarna titeket Rosa-al hogy veletek megyek vásárolni?-segíthetnél kiválasztani a gyűrűt és legalább elviszlek kocsival titeket:)!
- Rendben Josh ! Te meg elmondod ki minek örülne, és segítesz mit vegyek a többieknek!- szólók Rosa-nak hogy jöjjön.
-Rosa gyere indulunk! Anyuuuu -kiáltottam neki- Josh elvisz minket a bevásárlóközpontba hogy ne gyalogoljunk ilyen hidegbe.
- Oké drágáim! -Köszönöm Josh hogy így törődsz a lányokkal -majd Anyu gyengéden megcsókolta Josht....





5 megjegyzés:

  1. Azonnal folytatást kérek!!:))

    VálaszTörlés
  2. imádlak titeket lányok!:) nagyon sok erőt adtok nekem:) holnap jön 2 új rész is, csak nektek!:) puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. juhuuuuu Nathan beveti a kis cuki Nath énjét :) Nagyon tetszik ;) és az a hely/kép :O lélegzet elállitó még így a képernyőn is :)

    VálaszTörlés